گزارش خبری جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت
گزارش خبری جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت
رییس کمیسیون حمل و نقل گفت با توجه به اینکه اولین شهر هایی بودیم که کد نظارتی گرفتیم درست نیست که رو به جلو حرکت نکنیم و با توجه به زحمت های مدیران باید وضعیت بسیار بهتری از لحاظ دوربین ها می داشتیم که متاسفانه اصلا وضعیت راضی کننده نیست.

گیرا آنلاین–  اسماعیل حاجیپور رییس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت گفت جلسات کمیسیون را با توجه به مصوبات محدود می کنیم و در هر جلسه از مشاوران محدود استفاده می کنیم و از سقف پانزده نفر بالاتر نمی رویم.

رییس کمیسیون حمل و نقل گفت با توجه به اینکه اولین شهر هایی بودیم که کد نظارتی گرفتیم درست نیست که رو به جلو حرکت نکنیم و با توجه به زحمت های مدیران باید وضعیت بسیار بهتری از لحاظ دوربین ها می داشتیم که متاسفانه اصلا وضعیت راضی کننده نیست. دوربین های ثبت تخلف با توجه قرار داد فی مابین شهرداری و شرکت فناب ۱۱۰ کیلومتر کابل نوری کار گذاشته است و دوربین های خوبی نصب شده که باید راه اندازی شود.

این عضو شورای شهر رشت گفت با توجه به تعداد بالای ماشین های پلاک منطقه آزاد شایسته است چند ماشین به پلیس راهور بدهد که تا بتوانند به خدمت رسانی بیشتر بپردازند.

وی گفت با توجه به اینکه ۴۱ دستگاه دوربین داریم و ۳۲ دستگاه نظارتی و بقیه دستگاه ثبت تخلف است

حجت جذب عضو کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت از بهترین کمیسیون های در شورای پنجم کمیسیون ترافیک در دوره آقای حاجی پور بود که متاسفانه با تغییر رییس کمیسیون عملا دیگر جلسات برگزار نمی شد و بازگشت دوباره ایشان به کمیسیون امیدوارم با سرعت بیشتری به پیش برویم.

وی گفت جلسه ای باید گذاشته شود تا بدانیم وضعیت شهرداری در مواجهه با بحران چگونه است.