یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت
یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت
امروز شهر رشت به عنوان یکی از استان های موفق در پیوند کلیه است.

به گزارش گیرا آنلاین  یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز (چهارشنبه) ۲۱ آبان ۹۹ در محل ساختمان شورا برگزار گردید .

احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه از ویروس کرونا به عنوان فاجعه ای بزرگ نام برد که در عصر ما رقم خورده و با توجه به این که تا کنون تجربه ای در این باره نداشتیم از همه ی مردم درخواست کرد تا با رعایت اصول و دستورات بهداشتی تلاش کنیم تا از این شرایط خاص بیرون بیاییم.

 ایشان در ادامه با اشاره به این که ۲۳ آبان هفته حمایت از بیماران کلیوی می باشد عنوان کرد: متاسفانه استان گیلان یکی از استان هایی است که مردمانش با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از همه ی مردم و مسئولین پزشکی و همه ی دست اندرکاران بخش کلیه بیمارستان رازی رشت تشکر و قدردانی کرد که باعث شدند  امروز شهر رشت به عنوان یکی از استان های موفق در پیوند کلیه  شود. و در آخر از دوستان و خیرین استان درخواست کرد تا حمایت خود را از این مرکز قطع نکرده تا انشااله با رعایت اصول بهداشتی شاهد روزی باشیم که هیچ بیمار کلیوی در استان نداشته باشیم  .

وی همچنین به  ۲۴ آبان که روز کتاب و کتابخوانی است اشاره نمود.

موضوعی که متاسفانه به علت وجود فضاهای مجازی از آن غافل شده ایم

رمضانپور نرگسی گفت: من اعتقاد  دارم که برای تکامل جامعه انسانی بحث کتاب و کتابخوانی باید رواج پیدا کرده و همین ادعا بس که تمام ادیان آسمانی ما و حتی رجال بزرگ دنیا که در تاریخ بشر زندگی کردن از طریق همین کتاب و کتاب نوشتن و کتاب خواندن جاودانه ماندن.

روابط فرهنگی جامعه بشری امروز نیز در واقع از همین کتاب و کتابخوانی و مبادلات فرهنگی شکل می گیرد

آنچه مهم است امروز آنهایی که اهل نظر و اهل اطلاع  از امور هستند به مساله کتاب و کتابخوانی برمیگرده و امیدواریم فرهنگ کتابخوانی در کشورمان و خاصه در استان بافرهنگ گیلان و شهر رشت رواج پیدا کند که سرانه کتابخوانی افزایش یافته تا بتوانیم این روابط خوب  را در جامعه فرهنگی بین نسل های بعدی برقرار کنیم.

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی