پیاده راه فرهنگی رشت باعث رکود بازار شده است
پیاده راه فرهنگی رشت باعث رکود بازار شده است
برخی‌ها به چه قیمتی می‌گویند که ما رسانه هستیم

به گزارش گیرا آنلاین  یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر روز (چهارشنبه) ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در محل ساختمان شورا برگزار گردید .

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شهری شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب‌های قدر و تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: اجرای طرح پیاده راه فرهنگی که چند سالی از احداث آن می گذرد باعث رکود بازار شده است. اسماعیل حاجی پور افزود این طرح سبب شده تا ارتباط شرق و غرب گیلان با شهر رشت بسیار کاهش یافته است.

وی برای حل این معضل طرحی را که در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت تدوین شده  است را بیان داشت و افزود مطابق این طرح قصد داریم بعضی از خودروهای لوکس را با رنگی متفاوت از رنگ زرد برای تردد در مسیر پیاده راه رشت قرار داده که اجازه رفت و آمد در این مسیر را داشته باشند .

اسماعیل حاجی پور در ادامه ی جلسه در مورد بعضی از رسانه های زرد عنوان داشت: برخی‌ها به چه قیمتی می‌گویند که ما رسانه هستیم و بدون اطلاع از اصل موضوع و مباحث فقط بخشی از صحبت ها را به صورت گزینشی انتخاب کرده و انتشار می دهند . این در حالی است که خودشان بیشترین مشکلات اخلاقی و مالی را دارند .

این عضور شورای شهر افزود من به این رسانه های زرد توصیه می کنم که از خدا بترسند و با شرافت خودشان بازی نکنند و واقعیت ها را بیان کنند.