پايداري شبكه برق اولويت صنعت برق است
پايداري شبكه برق اولويت صنعت برق است
نشست هفتگی کمیته پیک سایی و بهینه سازی مصرف با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق گیلان بمنظور برنامه ریزی و تشریح اقدامات گذر از پیک تابستان سال جاری برگزار شد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خط گیلان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در این نشست با اشاره به تلاش های انجام شده برای گذر از پیک مصرف گفت: اقدامات و مشوقهای ارزشمند و تاثیرگذاری در موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی برق از سوی وزارت نیرو وشرکت توانیر پیش بینی شده است و با اجرایی شدن این طرح‌ها و همراهی مشترکان، امکان گذر از شرایط سخت پیک مصرف در تابستان امسال، وجود دارد.
وی افزود: مشتركين بخش خانگي كه الگوي مصرف را در ماه هاي گرم سال (خرداد تا شهريور) رعايت نموده و نسبت به سال قبل كاهش مصرف برق داشته باشند ، به ازاي هر كيلووات ساعت كاهش مبلغ ۵۰۰تومان پاداش همكاري مديريت مصرف دريافت خواهند كرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان همچنین بر ایجاد مشوق و پیگیری جهت ترغیب ادارات، مراکز نظامی و اماکن دارای دیزل ژنراتور به تولید برق در فصل پیک وساعات اوج باری شبکه، تاکید کرد و گفت : وجود مولدهاي اضطراري تامين برق در مراكز حساس وحياتي آسيب پذيري ها را در ابعاد مختلف كاهش مي دهد.
مهدیزاده یاد آور شد: شناسايي مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز در استان با جديت ادامه دارد و انتظار است شهروندان در صورت اطلاع، مراتب را با شماره گيري سامانه ۱۲۱ اتفاقات شركت توزيع نيروي برق استان گیلان ويا در اپليكيشن برق من ثبت و اطلاع رسانی کنند.
وی تصريح كرد:شناسايي مراکز استخراج غيرمجاز ارز ديجيتال از طريق اطلاع رساني مردمي، نظارت مراكز پايش صنعت برق، كنتورهاي هوشمند و همچنين رصد دستگاه قضايي و انتظامي صورت می پذیرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود:پايداري شبكه برق اولويت صنعت برق استان بوده و از تمام ظرفيت ها جهت مديريت و پايداري شبكه برق در ايام پيك بار استفاده مي شود.
وی خاطر نشان کرد : سیاست های مدیریت مصرف و پیکسایی باید بصورت مداوم با جدیت در سطح شرکت مورد پیگیری قرار گیرد تا با کمترین مشکل تابستان و فصل گرم پیش رو را پشت سر بگذاریم.
همچنین در این جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه به ارائه عملکرد حوزه کاری خود برای پیک سایی و همچنین برنامه های پیش رو پرداختند .