بی احتیاطی و حرکات نمایشی راکب موتورسیکلت ، جان او را گرفت
بی احتیاطی و حرکات نمایشی راکب موتورسیکلت ، جان او را گرفت
گروه استان ها- گیلان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تصادف دلخراش کامیونت نیسان با موتورسیکلت خبر داد

گیرا آنلاین_ سرهنگ”امیر طالبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در عصر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در صومعه سرا ، بلوار شهید سرشاد خبر داد که بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی( تک چرخ زدن ) نقش بر زمین شد که کامیونت نیسان که قصد فرار را داشت به جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در این حادثه شدید متاسفانه راکب موتورسیکلت که مردی ۲۱ ساله بوده و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان میسپارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت تصادف را ماده ۲۰۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی ، انجام هرگونه حرکات نمایشی ( تک چرخ زدن در خیابان ها و معابر ) از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: رانندگان باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی دوری کنند و حتما در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هم جان خود و جان دیگران را به خطر نیندازند.