هزینه بیمه تکمیلی اصحاب رسانه گیلان پرداخت شد
هزینه بیمه تکمیلی اصحاب رسانه گیلان پرداخت شد
مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان از واریز هزینه بیمه تکمیلی 161 نفر از اصحاب رسانه استان به حساب خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر با مساعدت استاندار گیلان خبر داد.

گیرا آنلاین_میلاد ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات صورت‌گرفته خانه مطبوعات اظهار کرد: ۱۶۱ نفر از اصحاب رسانه گیلان با مساعدت استاندار و به همت خانه مطبوعات و رسانه‌ها تأمین اعتبار و روز یکشنبه به‌حساب همه افراد واجد شرایط واریز شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در مردادماه افزود: به‌پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر فرهیخته، مراسمی در شأن نام خبرنگار، برای اصحاب رسانه استان برگزار و متعاقب آن از زحمات بیش از ۶۵۰ نفر از جامعه خبری استان تقدیر شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان همواره در صدد حل مشکل و دغدغه خبرنگاران در استان است، گفت: طی یک سال گذشته اقدامات مناسبی در خصوص ساماندهی و بحث آموزش در بین اصحاب رسانه صورت‌گرفته است.

وی با تأکید بر ساختارمندی حوزه رسانه در گیلان برای ارائه خدمات بهتر بیان کرد: انتظار می‌رود که خبرنگاران واجد شرایط به‌منظور بهره‌مندی از مزایا و ظرفیت‌های رفاهی و آموزشی، هر چه سریع‌تر نسبت به عضویت در خانه مطبوعات اقدام کنند تا اولویت‌های پرداخت به اصحاب رسانه فعال بیش‌ازپیش ساختاریافته باشد.

ابراهیمی با اشاره به لزوم راه‌اندازی مرکز آموزش خانه مطبوعات در گیلان افزود: خوشبختانه نگاه مثبت استاندار و اداره کل ارشاد گیلان در بعد حمایتی با رویکرد حرفه‌ای در حوزه آموزش و مساعدت ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان به امید خدا، مرکز آموزش خانه مطبوعات گیلان به‌زودی تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های برگزار شده تجربه‌نگاری، خبرنگاری اقتصادی مقدماتی و خلاق رسانه‌ای در ماه‌های اخیر توسط خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان اشاره کرد و گفت: بنا داریم تا بلافاصله بعد از اربعین حسینی دوره خبرنگاری اقتصادی پیشرفته را با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین دوره‌های مختلف آموزشی را برگزار کنیم.