واحد تولیدی کارخانه آبمیوه «یاسی نوش» رشت افتتاح شد
واحد تولیدی کارخانه آبمیوه «یاسی نوش» رشت افتتاح شد
با حضور سرپرست موسی فکور معاونت عمرانی استانداری گیلان و تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان  واحد تولیدی کارخانه آبمیوه «یاسی نوش» رشت در  زمینی به مساحت 1800 متر مربع منطقه وولکس رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

گیرا آنلاین_ یاسین راستگو مدیر این واحد تولیدی ابراز داشت:  «یاسی نوش» در فاز اول با سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی و میزان اشتغال ۲۰ نفری مورد بهره‌برداری قرار گرفته و قصد دارد ۲۲۰۰ تن تولید انواع آبمیوه را برعهده بگیرد.

وی با تقدیر از همکاریهای استاندار و مسئولین ادارات مختلف ابراز داشت: خوشحالیم در سال جهش تولید شاهد ارتقای توسعه کارخانه یاسی نوش هستیم  که به عنوان نخستین طرح صنعتی گیلان در سال ۱۴۰۳ محسوب می‌شود و امیدواریم  با توسعه آن به درخت تناوری تبدیل شود.

تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز در این مراسم  گفت : بالغ بر ۴۲۰ واحد تولیدی در صنایع غذایی تبدیلی بویژه کیک و کلوچه شیرینی جات ، نوشیدنی ، زیتون و چای در گیلان فعالیت دارند و گیلان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است.

وی با بیان اینکه در طرح مورد افتتاح امروز بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است خاطرنشان کرد : این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد : این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملا مورد حمایت است.