میزان بهره مندی آب آشامیدنی رشت، در شان مرکز استان نیست
میزان بهره مندی آب آشامیدنی رشت، در شان مرکز استان نیست
مردم از ما نمی پذیرند در رشت که با عنوان شهر باران های نقره ای معروف است، مشکل آب داشته باشیم.

گیرا آنلاین- فرماندار رشت با بیان اینکه شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی شهرستان رشت در شان مرکز استان نیست، بر لزوم برنامه ریزی و بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای جبران کاستی ها و مشکلات آب روستاهای شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در جلسه بررسی مشکلات آب آشامیدنی شهرستان رشت که با حضور مدیر عامل شرکت آبفای گیلان و نمایندگان شهرستان رشت برگزار شد، با بیان اینکه شاخص بهره مندی از آب شرب شهرستان رشت، وضعیت مناسبی ندارد، افزود: این مهم وظایف ما را به عنوان کسانی که به مردم خدمت می کنیم، سنگین تر می کند و باید با همکاری، همفکری و اقدامات کارشناسی برای ارتقاء شاخص بهره مندی از آب شرب روستایی شهرستان رشت، تلاش مضاعف شود.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات برای رفع مشکلات از جمله ارتقاء شاخص آب شرب روستایی باید کاربردی و راهگشا باشد، خاطر نشان کرد: مردم از ما نمی پذیرند در رشت که با عنوان شهر باران های نقره ای معروف است، مشکل آب داشته باشیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود که موجبات پیروزی و موفقیت کشور را فراهم کرد، تصریح کرد: اگر مشارکت و همراهی مردم در کارها و امورات باشد، پروژه ها با سرعت و شتاب بیشتری اجرایی می شود.

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات استانی و شهرستانی، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بالای نمایندگان در راستای جذب اعتبارات ملی و رفع مشکلات شهرستان رشت می تواند در این مسیر بسیار کارگشا باشد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی به بیان مسائل و مشکلات حوزه آب روستایی در شهرستان پرداختند و سپس مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، پروژه ها و برنامه های این شرکت در جهت رفع مشکلات آب روستاهای شهرستان رشت را تشریح کرد.