حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های اصلی فرمانداری رشت
حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های اصلی فرمانداری رشت
نیازمند همکاری و حمایت دستگاه قضائی در این زمینه هستیم

گیرا انلاین- فرماندار رشت با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال از اولویت های اصلی فرمانداری شهرستان رشت محسوب می شود، اظهار داشت:  در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل سایر قوا از جمله دستگاه قضائی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دیدار کرد.

وی در این دیدار با عرض تبریک هفته قوه قضائیه و خسته نباشید به همه دست اندرکاران این قوه، گفت: بی شک دغدغه همه قوا  مردماست  و تنها در سایه تعامل و همکاری بین قوای مختلف است که مشکلات مردم قابل حل خواهد بود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه حمایت از تولید و اشتغال از مهمترین اولویت های دولت و به تبع آن فرمانداری خواهد بود، افزود: یقیناً اگر همراهی دادگستری  و اعضای محترم شورای تامین نباشد، کارها به سرانجام نخواهد رسید.

دادستان رشت نیز در این دیدار با بیان اینکه تا زمانی که کارها به روال قانونی انجام پذیرد با تمام توان از پیشبرد امور حمایت می کنیم، تصریح کرد: رویکرد دستگاه قضائی نیز حمایت از تولید بر مبنای قانون است.

مهدی فلاح میری ادامه داد: کارخانه به عنوان یک ثروت ملی تولید می شود که حتی اگر مالک آن بخواهد به سلیقه شخصی خود، واحد تولیدی را تعطیل کند این اختیار را ندارد چرا که برای شکل گیری آن کارخانه از بیت المال نیز هزینه شده است.

فرماندار رشت همچنین در دیدار با رئیس کل دادگستری شهرستان رشت با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: کار دادگستری بسیار سخت و در عین حال بسیار تاثیرگذار است .

مهدس فتح اللهی با خسته نباشید به همه قضات و کارکنان دادگستری، گفت: این مناسبت ها فرصت خوبی برای قدردانی از عزیزانی است تا به این بهانه از فعالیت و تلاش آنها تجلیل کنیم.

گفتنی است در پایان این دو دیدار با اهدای لوح تقدیر از تلاش های تلاشگران دستگاه قضائی تجلیل شد.