مراسم تجلیل ازهمكاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس
مراسم تجلیل ازهمكاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس
توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین-طی هماهنگی بعمل آمده از سوی امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، مراسم تجلیل از همکاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان، حجت الاسلام والمسلمین کمالی رئیس انسجام بخشی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان، محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و  جمعی از مدیران و کارکنان  شرکت توزیع برق گیلان حضور داشتند .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضرورت است و دفاع مقدس، چراغ فروزان راه برای نشان دادن نیازهای فکری و معنوی جامعه می باشد.

وی افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس امروز یک ضرورت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و فرهنگ ایثار و شهادت از غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی و شیعی به شمار می رود و برگرفته از نهضت امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا می باشد.

لازم به ذکر است که درپایان این مراسم  از همکاران رزمنده شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.