لزوم توجه جدی به تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات رشت
لزوم توجه جدی به تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات رشت
یکی از سیاست های دولت الکترونیک، تامین ابزارها و زیرساخت ها جهت کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات و فراهم نمودن امکاناتی با هدف ارائه خدمات به آنان از راه دور است.

گیرا آنلاین– فرماندار رشت بر لزوم توجه جدی به مقوله تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات و تسهیل و تسریع در روند اداری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست با بخشدار و کارکنان بخش مرکزی، با اشاره به اینکه فضای کاری در فرمانداری و بخشداری ها با توجه به گستردگی طیف مراجعین، با بسیاری از سازمان ها متفاوت است، اظهار داشت: الکترونیکی و تخصصی کردن پروسه های اداری نشان از جهت گیری کلی دولت در راستای بهره وری دارد و چند تخصصی کردن هر یک از افراد شاغل در ادارات یکی از راه های نیل به این مقصود است.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: یکی از سیاست های دولت الکترونیک، تامین ابزارها و زیرساخت ها جهت کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات و فراهم نمودن امکاناتی با هدف ارائه خدمات به آنان از راه دور است.

وی با بیان اینکه حفظ تعادل در انجام امور محوله به هر یک از کارکنان باید مدنظر هر مسئولی باشد، تصریح نمود:   بهینه کردن اقدامات واگذار شده به نیروها باید به گونه ای باشد که بار کاری بر دوش هیچ یک از آنان بیش از بقیه سنگینی نکند.

مقام عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع  در سطح ادارات، خاطرنشان کرد: وجود توانمندی و اخلاق، در کنار هم می تواند مثمرثمر بوده و همه کارکنان ادارات و سازمان ها باید دقت در رفتار با مراجعین و تقید به قانون را با هدف خدمت صادقانه به مردم، در اولویت کار خویش قرار دهند.