غدیر؛ نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است
 غدیر؛ نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است
غدیر تجلی ولایت و رکن حیات معنوی انسان تلقی می شود

به گزارش گیرا آنلاین  جلسه صحن شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز چهارشنبه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

احمد رمضانپور نرگسی ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم گفت : غدیر؛ نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. غدیر تجلی ولایت و رکن حیات معنوی انسان تلقی می شود و می تواند یک خط مشی برای مسلمانان باشد که عصاره ی آن در جمله  ی معروف پیامبر اکرم (ص) است که فرمود  مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِيٌّ مَوْلَاهُ .این جمله خلاصه کننده ی همه ی تجلی ها می باشد.

وی فرا رسیدن عید غدیر را به همه ی مسلمانان و شیعیان جهان  تبریک و تهنیت گفته و عنوان داشت : شورای پنجم ویژگی ها و تجربیاتی داشت که بی تردید در شوراهای بعدی این ویژگی ها تماما نخواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: تا آخرین روز فعالیت کاری شورای پنجم فقط ۶ روز باقی است و مردم بدانند که ما تا آخر ایستاده ایم و تا اخرین روز کاری وظیفه ای که به ما محول شده است را انجام خواهیم داد .

امیرحسین علوی هم در این جلسه ضمن تاکید بر سپری شدن روزهای آخر شورای پنجم عنوان داشت: شورای پنجم  روزهایی سراسر درس ، تجربه و عبرت برای انجام کارهایی بود که باید با کیفیت انجام می شد. شورای ششم باید از ظرفیت های موجود به درستی بهره برده تا بتوانیم در ترسیم آینده ای بهتر برای این شهر نقش مناسب و بهتری را ایفا کنیم 

رییس کمیسیون توسعه و عمران شهری افزود: شورای ششم به مراتب کار سخت تری بر عهده دارد چرا که باید انتظارات به حق  مردم  را پاسخ مناسب دهد .مردم انتظار تغییر و تحول اساسی در شورای جدید دارند .

علوی بیان کرد : از کارهای خوب شورای پنجم این بود که فضایی فراهم کرد که شهر و شهرداری با آرامش و بدون دغدغه اداره شد .

در آخر  با موافقت اعضای شورا  لایحه شهرداری مبنی بر خواهر خواندگی شهر رشت و شهر لیریا کشور پرتغال تصویب شد .