طرح دوفوریتی حفظ تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان شهرداری رشت
طرح دوفوریتی حفظ تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان شهرداری رشت
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت،

گیرا آنلاین-  فرهام زاهد نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورا با اشاره به وضعیت کرونایی در استان گیلان، اظهار داشت: وضعیت استان گیلان در بحث کرونا بهتر از گذشته است و باید تشکر ویژه‌ای از کادر درمان و واحدهای مختلف شهرداری داشته باشیم و باید شرایط فوق نیز حفظ شود.

وی ادامه داد: ویروس زمان نمی‌شناسد و هر زمان که به آن توجه نشود می‌تواند مشکل را برای فرد و جامعه ایجاد کند؛ اما حقیقت آن است که دولت توان اجرای قرنطینه را از نظر هزینه‌ای ندارد و اگر قرار باشد پروتکل‌ها رعایت شود باید اقلام ضروری مردم در اختیار آنان قرار گیرد که این امکان وجود ندارد، به همین جهت موضوعاتی که ما به آن اشاره می‌کنیم این‌طور نیست که دوستان نمی‌دانند، اما مسئله بر این است که دوستان سعی می‌کنند با تغییر مسئله زمان بگذرد، خواهش بنده از مردم این است ه مواظب خودشان باشند! ما در یک فرایند چندماهه شاهد آن هستیم که تصمیماتی غیرکارشناسی گرفته می‌شود که همه آن‌ها باهم در تضاد هستند.

نایب‌رئیس شورای شهر رشت با اشاره به وضعیت تیم‌های سپیدرود و داماش گیلان، گفت: در جلسه برگزار شده در فرمانداری شهرستان، گفتیم که شورا و شهرداری همواره به این تیم‌ها کمک کرده است و بازهم ردیف‌های بودجه که محل کمک به این تیم‌هاست وجود دارد و مابقی سازمان‌ها باید برای این تیم‌ها پیش بیایند.

زاهد افزود: اگر نمی‌خواهند کمک کنند حداقل دست از سر این تیم‌ها بردارند و اجازه دهند سرمایه‌گذار خصوصی بیاید و آن‌طور که می‌خواهد این تیم‌ها را مدیریت کنند، اما دوستان نه صمیم درستی می‌گیرند و نه از صحنه خارج می‌شوند.

وی با اشاره به طرحی با دو فوریت و امضای چند تن از اعضای شورای شهر رشت، گفت: نامه‌ای توسط آقای حاجی پور در خصوص حفظ دو تیم نوجوانان و جوانان شهرداری رشت به شورا آمده است، این دو تیم هیچ‌گونه قرارداد کاری با افراد ندارد و فقط در جهت تقویت و حمایت از ورزش پایه است.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: تیم‌های فوتبال و بسکتبال و… بسیاری از شهرداری‌های کشور مانند گرگان، بوشهر، تبریز در لیگ یک مشغول فعالیت هستند، اما قانون به شهر رشت که می‌رسد پر رنگ تر و اثرگذارتر کار می‌کند. حتی در استان گیلان شهرداری‌های مختلف تیم داری می‌کنند، حتی شهرداری آستارا تیم لیگ یکی دارد، اما در شهر رشت با چنین مشکلی مواجه هستیم.