شهرداری رشت به مفاد قرار داد تصفیه خانه شیرآبه سراوان عمل کرده است
شهرداری رشت به مفاد قرار داد تصفیه خانه شیرآبه سراوان عمل کرده است
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهرداری رشت به مفاد قرار داد در پروژه تصفیه خانه شیرآبه سراوان پایبند بوده و به آن عمل کرده است.

گیرا آنلاین_ محمد حسین واثق کارگرنیا در جلسه بررسی مشکلات و موانع بهره برداری از تصفیه خانه شیرآبه سراوان که امروز با حضور سرپرست و مدیران شهرداری رشت و پیمانکار این پروژه برگزار شد اظهار کرد: تصفیه خانه شیرآبه سراوان باید پیش تر از این با ظرفیت در نظر گرفته شده به بهره برداری می رسید اما متاسفانه به دلیل یکسری از مشکلات بهره برداری از آن با ظرفیت مورد نیاز به تاخیر افتاد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت به مفاد قرار داد این پروژه عمل کرده است افزود: این جلسه به منظور اجرای مفاد قرارداد و رسيدگي به مشكلات و اختلافات في مابين شهرداري و مجري جهت تسریع بخشیدن به این پروژه برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه بهره برداری از تصفیه خانه شیرآبه سراوان نقش مهمی در کاهش آلودگی های زیست محیطی بالاخص آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت وسلامت مردم دارد، بیان کرد: شیرآبه زباله سراوان مخاطرات زیست محیطی فراوانی در رشت رقم زده كه امیدواریم با اقداماتی از جمله تصفیه خانه شیرآبه سراوان، دفن بهداشتي زباله و افزايش ظرفيت كمپوست و سرعت بخشيدن به نصب دستگاه زباله سوز، بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.