ستاد گرامیداشت سی و دومین سالروز رحلت امام (ره) تشکیل جلسه داد
ستاد گرامیداشت سی و دومین سالروز رحلت امام (ره) تشکیل جلسه داد
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،

گیرا آنلاین- ستاد برگزاری برنامه های فرهنگی سی و دومین سالروز رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار شد.
در آستانه فرارسیدن سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد، ستاد برگزاری برنامه های فرهنگی این ایام روز شنبه۸ خرداد و با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان؛ زهرا بدن ارا و یاسر تقوا، معاونین امور کتابخانه ها و همکاری ها و اداری و مالی؛ جلال فردی مقدم، مسئول و اعضای بسیج کتابداران استان و روسا، مسئولین و کارشناسان مشارکت ها و همکاری ها، فرهنگی، حراست، انجمن ها و روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این نشست ویژه که به منظور پیشبینی و اجرای برنامه های متناسب با سالروز رحلت امام راحل(ره)، قیام ۱۵ خرداد و سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد با اشاره به شخصیت بارز امام خمینی (ره) و اذعان تمام جهانیان به رویکرد حق طلبانه امام در رهبری و هدایت قیام مردم بر علیه رژیم طاغوت، بر ضرورت معرفی اهداف امام به اقشار مختلف مردم تاکید و آن را از وظایف ذاتی کتابخانه ها توصیف کرد.
پریسا کرمی همچنین از اعضای ستاد برگزاری سی و دومین سالروز رحلت امام (ره) خواست برنامه های پیش بینی شده در این ستاد با اطلاع رسانی شایسته، حضور موثر اقشار مختلف مردم در فضای مجازی مجموعه کتابخانه ها و کیفیت قابل قبول اجرایی شود.
جلال فردی مقدم، مسئول و فرمانده پایگاه بسیج کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی امام (ره) یکی از اهداف برگزاری این برنامه های فرهنگی را آشنایی هرچه بیشتر اعضای کتابخانه ها و عموم مردم خصوصا جوانان و نوجوانان با راه و شیوه رهبری امام خمینی(ره) عنوان کرد.
در ادامه این نشست هریکی از اعضای ستاد برگزاری سی و دومین سالروز رحلت امام (ره) ضمن بیان پیشنهادات خود، بر اهمیت این رویداد تاکید کردند.
گفتنی است برگزاری ویژه برنامه یار صادق(ع) با موضوع تبیین اندیشه و شخصیت امام راحل، شعر خوانی مجازی با نگاهی بر اندیشه امام (ره) به میزبانی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و برنامه های مختلف فرهنگی به میزبانی کتابخانه های عمومی شهرستان ها از مهمترین رویدادهای فرهنگی گرامیداشت این ایام خواهند بود.