دیدار های جداگانه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با مسئولین نهادهای مردمی و مدیران استانی
دیدار های جداگانه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با مسئولین نهادهای مردمی و مدیران استانی
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان به منظور جلب مشارکت توسعه زیرساختی، تجهیز کتابخانه های عمومی و اجرای برنامه های فرهنگی با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گیلان و مسئول بنیاد خاتم الاوصیاء(ص) دیدار و گفتگو کرد.

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در دیدار های جداگانه ای به منظور جلب مشارکت نهادهای مختلف فعال در زمینه احداث، تجهیز مراکز عام المنفعه و برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی با محمد کرمی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گیلان و نیز حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی، مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) گیلان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدارها در گزارشی به وضعیت کتابخانه های عمومی استان گیلان، برنامه ها و اقدامات متنوع کتابداران در دوران همه گیری بیماری کرونا اشاره و یکی از اصلی ترین برنامه های این مجموعه را تلاش برای کم کردن فاصله اعضا با کتابخانه ها با ایجاد شبکه های اجتماعی فعال عنوان کرد.
پریسا کرمی همچنین به نیازهای زیرساختی مطالعاتی در گیلان برای توسعه کتابخانه های عمومی نیز اشاره و توسعه کمی و کیفی این فضا در شهرها، روستاها و مراکز جمعیتی را از مهمترین اولویت های مجموعه برشمرد.
کرمی همچنین تجربه همکاری و هم افزایی با دیگر موسسات و ان جی اوهای مردمی را در ادامه این مسیر موفق مهم برشمرد و خواستار همکاری بیشتر با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و نیز بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) برای توسعه فعالیت های زیرساختی و فرهنگی در حوزه کتابخانه های عمومی شد.
گفتنی است در این نشست ها مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گیلان و مسئول بنیاد خاتم الاوصیاء(ص) گیلان نیز ضمن اظهار امیدواری نسبت به همکاری های آتی با کتابخانه های عمومی پیشنهادات خود را برای آغاز این همکاری ها ارائه کردند.
گفتنی است استان گیلان هم اکنون دارای۸۳باب کتابخانه عمومی نهادی در ۱۶ شهرستان استان می باشد.