برگزاری همایش سفری ازحال بد به حال خوب دراداره کل بیمه سلامت
برگزاری همایش سفری ازحال بد به حال خوب دراداره کل بیمه سلامت
روز چهارشنبه 2 آذر همایش سفری ازحال بد به حال خوب با حضور مدیران وکارکنان با سخنرانی استاد پردیس پل کوئی درمجتمع فرهنگی اداره کل بیمه سلامت برگزار شد.

گیرا آنلاین-سخنران در این همایش در تشریح حال خوب داشتن گفت:داشتن حال خوب در زندگی روزمره بسیار مهم وحیاتی است یعنی فرد از زندگی لذت ببرد و هر روز بیشتر به خواسته هایش برسد و هیچ چیزی نتواندفرد را ناراحت کند وتازمانی که خودش نخواهد، کسی نمی تواندحال خوب آن را بد کند. وی افزود:داشتن حال خوب به خودفرد و افکار و باورهاش بستگی دارد برای اینکه ساعاتی که حال خوب دارد بیشتر شود مطمئنا باید بیشتر روی ذهن وافکار خود کار کند تا هر فکرمنفی را در ذهن خود راه ندهد .

 

وی با اشاره به این موضوع که بیشتر اوقات افرادی که حال خوبی دارند چند صفت و ویژگی را در خودشان نهادینه کرده اند گفت: با افزایش و ملکه کردن صفاتی همچون خوش بینی، اعتماد به نفس ،خیرخواه بودن ،صداقت ودرستکاری ،تاثیرگذاروانعطاف پذیربودن ودوست داشتن دیگران حس خوب بودن را در خود تقویت کنید

 

وی همچنین گفت: شما اگر فکر می کنید به صورت کامل زندگی نمی کنید. خیلی کارهای دیگری هست که باید انجام دهید اما به سراغش نمی روید، دلیلش فقط یک چیز است شما رسالت شخصی تان را کشف نکردید ورسالت شخصی، فقط برای پیامبران الهی نیست.رسالت پیامبران ترویج یکتاپرسی و یادآوری وجود خداوند بود.اما رسالت شخصی ما چیست آیا شما کشف کرده اید که اصلا برای چه به این دنیا آمده اید اگر فکر می کنید به این دنیا آمدید تا یک زندگی آرام و بی سر و صدایی داشته باشید و بعد از طی میانگین عمر یک انسان معمولی از این دنیا بروید سخت در اشتباه هستید. دلیلی که اکثر مردم زندگی یکنواخت و خسته کننده ای دارند، حتی با وجود اینکه پول و ثروت زیادی دارند همین مورد است آنها رسالت شخصی و مقصد نهایی زندگی شان را نمی دانند.

 

و وقتی نمیدانند قرار است به کجا برسند، طی کردن مسیر زیاد برایشان جالب نیست و از دیدن تابلوهای راهنما که چقدر به انتهای مسیر مانده خوشحال نمی شوند.درپایان این همایش سخنران به سوالات شرکت کنندگان پاسخ وراهکارهای لازم را ارائه دادند .