برخورد موتورسيكلت با كاميون حادثه ساز شد
برخورد موتورسيكلت با كاميون حادثه ساز شد
رييس پليس راهور استان از برخورد موتورسيكلت با كاميون در شهر رشت و مرگ راننده موتورسيكلت خبر داد

گیرا آنلاین_ سرهنگ امیر طالبی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت : در ساعت ۱۲:۱۵ روز چهارشنبه ۱۶ فروردین با اعلام مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ مبني بر وقوع يك فقره تصادف شديد منجر به فوت در کمربندی خرمشهر رشت بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: با حضور ماموران پليس و تيم‌هاي امدادي در محل حادثه مشخص شد موتورسیکلت ابتدا با خودرو برلیانس برخورد کرده و دچار واژگونی شده سپس با کامیون برخورد داشته است.

وي ادامه داد: در این حادثه بسيار شديد راکب موتورسیکلت كه مرد ۳۱ ساله توسط اورژانس به بيمارستان آریا انتقال داده شد و به علت شدت جراحات وارده حال منجر فوت گردید

سرهنگ طالبی گفت: کارشناسان پليس راهور علت وقوع اين حادثه را بی احتیاطی موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو و نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهور دانستند.

رئيس پليس راهور استان گيلان در پایان بيان داشت: در صورت استفاده از کلاه‌ایمنی كه یکی از لوازم مورد نیاز برای موتورسيكلت سواران و ترك نشينان آنها است اين حادثه با شدت صدمات جاني كمتر همراه مي شد اما متاسفانه با تمام اقدامات صورت گرفته توسط پليس در اين حوزه این روزها راکبان موتورسیکلت‌ به بهانه‌های مختلف از آن استفاده نمي‌كنند که در سال جاری ۵۷ درصد از جانباختگان تصادفات رانندگي موتورسيكلت سواران است