باید با پرهیز از روزمرگی به دنبال اجرای پروژه ها و طرح هایی باشیم که اثرات آن برای کل جامعه اثر گذار باشد
باید با پرهیز از روزمرگی به دنبال اجرای پروژه ها و طرح هایی باشیم که اثرات آن برای کل جامعه اثر گذار باشد
باید با پرهیز از روزمرگی به دنبال اجرای پروژه های و طرح هایی باشیم که اثرات آن برای کل جامعه اثر گذار باشد.

گیرا آنلاین- فرماندار رشت با اشاره به آغاز طرح ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود و افتتاح تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان در آینده نزدیک، اظهار داشت: به دنبال اجرای پروژه ها و طرح های ماندگار در سطح شهرستان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست با حجت الاسلام والمسلمین اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه به دنبال اجرای کارهای ماندگار و اثرگذار برای شهرستان رشت هستیم، افزود: باید با پرهیز از روزمرگی به دنبال اجرای پروژه های و طرح هایی باشیم که اثرات آن برای کل جامعه اثر گذار باشد.

وی با اشاره به آغاز فرایند ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود از سوی قرارگاه  خاتم النبیاء، ابراز امیدواری کرد: با ساماندهی این دو رودخانه، شاهد تحولی بزرگ در شهر رشت باشیم.

فرماندار رشت، ساماندهی سایت زباله سراوان را از دیگر دغدغه های بسیار مهم شهرستان رشت برشمرد و اظهار داشت: با افتتاح تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان بخشی از مشکلات این سایت رفع خواهد شد ، اما تکمیل پروژه ساماندهی سایت زباله سراوان و معضل پسماند،  نیازمند توجه ملی به این پروژه است.

فتح اللهی با بیان اینکه تلاش می کنیم از فرصت های موجود به صورت بهینه استفاده کنیم، افزود: با استفاده از همه ظرفیت ها باید به دنبال رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنان باشیم.

حجت الاسلام اشجری نیز در این نشست با تبریک انتصاب آقای فتح اللهی به عنوان فرماندار جدید شهرستان رشت،  کاستی ها و مشکلات شهرستان رشت را پنهان در پس سرسبزی های این شهرستان دانست و تصریح کرد: مردم توقعات و انتظارات بجایی دارند و باید از این فرصت خدمتگزاری در راستای رفع مشکلات آنان بهره برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مشکل آسفالت های نامناسب، پسماند و زباله و برخی دیگر از مشکلات شهرستان، ابراز امیدواری کرد: با اهتمام ویژه همه دستگاه های اجرایی با محوریت فرمانداری شاهد مرتفع شدن این مشکلات در کمترین زمان ممکن باشیم.