امام جمعه شهرستان بندرانزلی : رسیدگی به تالاب بین المللی انزلی فرا شهرستانی است
امام جمعه شهرستان بندرانزلی : رسیدگی به تالاب بین المللی انزلی فرا شهرستانی است
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بندر انزلی ازدیدار با امام جمعه این شهرستان خبر داد .

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، سید حسن جعفری ، جعفری گفت حجت الاسلام شمس الدین  : رسیدگی به تالاب انزلی  را فرا شهرستانی برشمرد و اذعان داشت  بیشترین معضل این تالاب  برای خارج از شهرستان می باشد ولی متولی اصلی آن  انزلی است لذا می طلبد بیشترین تلاش درراستای احیای تالاب را اداره محیط زیست بندر انزلی داشته باشد .
همه نگاه ها در افراد باید دلسوزانه باشد نه اداری 
بعضی از گروه های مردمی بدون داشتن ارتباط اداری با محیط زیست و یا دیگر مجموعه ها از روی دلسوزی و با انگیزه شخصی کمک می کنند و به جمع آوری زباله و سنبل آبی می پردازند ‌.
خطیب  شهرستان بندر انزلی   از اینکه  خیلی از هزینه ها که برای تالاب انزلی صرف شده است بدون در نظر گرفتن نظرات تخصصی و کارشناسانه بوده است ، اظهار تاسف  کرد و تاکید کرد کار باید کارشناسانه باشد و از افراد خبره  چه در بدنه محیط زیست و چه دستگاه دیگر و چه از نیروهای مردمی استفاده شود ‌.
حجت  الاسلام  و المسلمین شمس الدین در ادامه افزود اگر بنا دارید خدمتی کنید باید دلسوزانه و کارشناسانه پیش بروید و پیشتاز باشید.دیگران را به دنبال خودتان بکشید نه اینکه بنشینید ببینید تا استان چه جلسه ای می گذارد و چه تصمیمی می گیرد. 
سرپرست محیط زیست شهرستان   هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره در سه ماهه اول سالجاری خواستار تعامل بیشتر مردم و مسئولین برای نجات این اکوسیستم ارزشمند شد.