۹۷۰ هیئت مذهبی در گیلان فعال هستند
۹۷۰ هیئت مذهبی در گیلان فعال هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از فعالیت ۹۷۰ هیات مذهبی در گیلان خبر داد و گفت: ستاد مهندسی فضای تبلیغ در راستای ساماندهی تبلیغ در استان گیلان تشکیل شده است.

گیرا آنلاین-  به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر دیروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب سازمان تبلیغات یکی از رویش‌های مهم انقلاب است، اظهار کرد: ایشان فرموده‌اند این سازمان از سوی امام راحل با هدف تبلیغ و عرضه اندیشه تابناک اسلام محمدی (ص) به جامعه انقلابی، جوانان و جویای حقیقت و معرفت شکل گرفته است.

وی در ادامه به برخی وظایف این سازمان در گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: عرضه فکر، فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز با نوآوری در ادبیات و روش‌ها از مهم‌ترین وظایف تعیین شده برای این سازمان در این دوره است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده اداره کل در طول یک سال گذشته افزود: ستاد مهندسی فضای تبلیغ در راستای ساماندهی تبلیغ در استان گیلان توسط این اداره‌کل تشکیل و اساسنامه این ستاد در حال تنظیم است.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به وجود ۹۷۰ هیئت مذهبی ثبت شده در گیلان خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی استان در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیدند.

وی همچنین به سازماندهی دو هزار و ۵۹۸ مداح در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: ۶۵ خانه عالم در گیلان فعال بوده و ۱۴ خانه نیز در دست ساخت است.