همه کارمندان بنیاد موظف هستند به بهترین شکل به جامعه معزز ایثارگری پاسخگو باشند
همه کارمندان بنیاد موظف هستند به بهترین شکل به جامعه معزز ایثارگری پاسخگو باشند
جلسه طرح تکریم ارباب رجوع با حضور مدیرکل،معاونین،روسای ادارات بازرسی و حراست و رئیس و کارشناسان اداره ارتباطات و مراجعات برگزار شد.

گیرا آنلاین-به گزارش ایثار گیلان،عبداله پاکاری در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: همه کارمندان بنیاد موظف هستند به بهترین شکل به جامعه معزز ایثارگری پاسخگو باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع فی نفسه یک اصل مهم و اخلاقی در تمام دستگاه ها می باشد گفت : این اصل در بنیاد شهید که وظیفه خدمت رسانی به شریف ترین قشر جامعه را دارد همیشه رنگ و بویی خاص را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه باید در پاسخگویی به شیوه گفتار و رفتار کاملا دقت شود افزود : باید ضمن تقویت نقاط قوت نسبت به رفع برخی کاستی ها بکوشیم.

پاکاری بررسی عملکرد حوزه های تخصصی در اداره کل و شهرستان ها را از راه های افزایش رضایت مندی جامعه هدف دانست و تصریح کرد : پاسخگویی به مراجعه کنندگان باید در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود.

این مقام مسئول در ادامه به خدمات غیرحضوری بنیاد مانند میز خدمت الکترونیک و سامانه ۱۶۱۶ در راستای افزایش رضایت مندی مراجعین اشاره کرد