روابط عمومی فعال نقش بسزایی در تحقق اهداف سازمانی دارد
روابط عمومی فعال نقش بسزایی در تحقق اهداف سازمانی دارد
عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد استان گیلان در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی گفت:روابط عمومی فعال نقش بسزایی در تحقق اهداف سازمانی دارد و می‌تواند پویایی یک سازمان را ارتقا دهد.

گیرا آنلاین- به گزارش ایثار گیلان،پاکاری در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی بنیاد استان گیلان گفت:روابط عمومی همانند چشم،زبان و گوش سازمان است که همه فعالیت‌های انجام شده را می‌بیند و در انعکاس آن اقدام می‌کند.
وی افزود:تصویری که در عموم از عملکرد یک دستگاه نشان داده شده و مورد ارزیابی و قضاوت قرار می گیرد بسته به تلاش عوامل روابط عمومی است.
ایشان با بیان اینکه مخاطبین بنیاد و به طبع روابط عمومی نسبت به سایر دستگاه ها گستردگی بیشتری دارند و در بسیاری از مواقع از درگاه های اطلاع رسانی بنیاد به عنوان مرجع استفاده می گردد افزود :باید نسبت به اخباری که منتشر می شود حساسیت و دقت کافی لحاظ گردد.
همچنین روابط عمومی با اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار فعالیت‌های بنیاد می‌تواند سازمان را پویا نشان دهد و در تحقق اهداف سازمانی کمک حال مسئولان این نهاد باشد.
مدیرکل در ادامه بر فعال نمودن رابطین بنیاد در جهت ارسال اخبار صحیح و به موقع و مکاتبه با اصحاب رسانه در جهت تعامل با بنیاد به منظور انعکاس عملکرد و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
در ادامه این جلسه، طهمورث بشردوست رئیس دفتر، روابط عمومی بنیاد استان ،عملکرد یک ساله روابط عمومی این نهاد را تشریح کرد.
همچنین هر یک از اعضای کمیته اطلاع‌رسانی راهکارها و پیشنهادهای خود را جهت تقویت ارتباط با رسانه‌ها به منظور انعکاس عملکرد بنیاد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارایه کردند.
گفتنی است:ارائه طرح های خلاقانه در روابط عمومی متناسب با موضوعات روز و سوژه یابی مناسب،تعامل با معاونت ها و استفاده از ظرفیت آنان در جهت تولید اخبار،تشویق ماهانه رابطین خبری فعال در روابط عمومی، برگزاری کلاسهای آموزشی خبرنویسی و عکاسی برای رابطین خبری شهرستان‌ها،نحوه‌ی انجام تبلیغات محیطی در بنیاد از جمله مصوبات این جلسه است.