عملکرد مطلوب بانوان در حوزه ریاست ادارات ، سبب استقبال از افزایش شمار مدیران زن در شهرستان شده است
عملکرد مطلوب بانوان در حوزه ریاست ادارات ، سبب استقبال از افزایش شمار مدیران زن در شهرستان شده است
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق رئیس جدید شعبه کلاچای با فرماندار رودسر دیدار نمودند .

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه و معصومه صادقپور رئیس جدید تامین اجتماعی کلاچای با دکتر اسماعیل پور فرماندار شهرستان دیدار نمودند .

دکتر اسماعیل پور در این نشست با اشاره به عملکرد موفق بانوان در پستهای ریاستی و داشتن خصلتهای بارزی همچون دقت و نظم ، عملکرد مطلوب مدیران زن را سبب افزایش شمار بانوان در مدیریت ادارات شهرستان برشمرده و اذعان داشت در یک ساختار درست مدیریتی باید بجای تجهیزات و ابزار ، تربیت انسان و نیروهای کارآمد را اولویت قرار داد .

فرماندار شهرستان رودسر افزود : اگر به سرمایه انسانی توجه درست شود کارائی افزایش و مشکلات کاهش مییابد .

ایشان با اشاره به ضرورت ایجاد رضایتمندی در مردم و جامعه ، اذعان داشت : بی عدالتی ، ظلم و بلاتکلیفی بازار کسب و کار میتواند سبب کاهش آستانه تحمل مردم گردیده و نارضایتی ایجاد نماید و سازمانی همچون تامین اجتماعی با استقرار عدالت اجتماعی و کمک به جبران مشکلاتی همچون بیکاری و … نقشی مهم در عرصه جامعه داراست .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد جمعیت گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی است اظهار داشت : در جریان شیوع ویروس کرونا ، سازمان با اتخاذ تمهیداتی در جهت کاهش و حذف مراجعات و ارائه خدمات مضاعف به بیمه شدگان گام برداشت ولی با سفید شدن وضعیت هشدار برای سایر بخشها ، کار ارائه تعهداتی همچون غرامت بیماری ، برقراری مستمری بازماندگان و مقرری بیکاری برای آسیب دیدگان این بحران در تامین اجتماعی تازه شکل جدیدی پیدا نموده است .

ایشان با بیان اینکه بیشتر مخاطبین ما بدلیل جنس نیازها و قرارگرفتن در اقشار ضعیف بسیار حساس هستند توجه به مردمداری و تکریم را از اصول سازمان برشمرده و خواستار حمایت از تامین اجتماعی بویژه در حوزه های درآمدی و الزام کارفرمایان به انجام تکالیف قانونی گردید .

شایان ذکر است بدنبال بازنشستگی ناصر یاوری رئیس تامین اجتماعی کلاچای ، طی حکمی در آستانه عید سعید فطر ، معصومه صادقپور رئیس پیشین شعبه سیاهکل بعنوان رئیس جدید تامین اجتماعی کلاچای منصوب گردید .