خبرنگاران ، تصویرگران روایت جامعه در مسیر تحول هستند .
خبرنگاران ، تصویرگران روایت جامعه در مسیر تحول هستند .
طی پیامی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، 17 مرداد روز خبرنگار و پاسداشت تلاش مروجان آگاهی که با سلاح نافذ اندیشه و قلم در متن اجتماع گام می نهند گرامی داشته شد .

گیرا آنلاین-طی پیامی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، ۱۷ مرداد روز خبرنگار و پاسداشت تلاش مروجان آگاهی که با سلاح نافذ اندیشه و قلم در متن اجتماع گام می نهند گرامی داشته شد .در این پیام آمده است :

خبرنگار ازآن جهت که درراه حق و حقیقت و روشنگری حرکت می نماید ،‌ شایسته تکریم و تحسین بوده و تجلی بخش امانتداری، مسئولیت پذیری ، تعهد و دلسوزی است .

خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر روایت جامعه در مسیر تحول و مستندساز زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق رویدادها زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر کشوری ، مرهون تلاش های عاشقانه آنهاست.

از این رو هفدهم مرداد ماه ، روز حقگویی و حق جویی و پاسداشت مقام قلم را به خانواده بزرگ رسانه های گروهی و مطبوعات بویژه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و خبرنگاران سختکوش تبریک عرض نموده و برای همه مجاهدان این عرصه اجتماعی دراجرای رسالت خطیری که برعهده دارند، سرافرازی و تداوم توفیق را آرزومندم .

بی تردید درعصر ارتباطات و دنیای اطلاعات امروز ، اصلی ترین ابزار هدایت و تبیین اخبار و رویدادها ، فعالان رسانه ها و مطبوعاتی هستند که رسالت خود را نه صرفاً بعنوان یک حرفه بلکه فن و هنری ارزنده ، آمیخته با عشق و ایثارجهت تنویر افکار و آگاهی عمومی به انجام میرسانند و روز خبرنگار،  تنها بهانه ای جهت ارج نهادن به زحمات این سبز پویان مسیر روشنگری وتلالوء جوامع بشری و قدردانی ازآنان است.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ،  روز خبرنگار و تبریک عید سعید غدیر و تقارن زیبای این دو مهم، سلامتی و تداوم توفیق برای تمامی عزیزان گرانمایه در این عرصه پویا ، از یزدان پاک مسئلت دارم .