افتتاح نمایشگاه عکس نقش زنان گیلانی در دوران جنگ تحمیلی
افتتاح نمایشگاه عکس نقش زنان گیلانی در دوران جنگ تحمیلی
صبح روز پنجم مهر ماه

گیرا آنلاین-  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس نقش زنان گیلانی در دوران جنگ تحمیلی با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام صفری ، مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان زهرا یعقوب نژاد و جمعی از معاونین ، روسای دوایر ستادی ، همکاران و همشهریان گیلانی در محوطه بهزیستی استان افتتاح شد .

در حاشیه افتتاح مدیر کل بهزیستی گیلان گفت : در این نمایشگاه حدود ۹۰ عکس از ایثارگری های زنان در جبهه و پشت جبهه و همچنین فداکاری های مدافعان سلامت به نمایش گذاشته شده است .
دکتر حسین نحوی نژاد افزود : این نمایشگاه از امروز تا ۳ روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۵ در محوطه اداره کل بهزیستی  گیلان دایر است و علاقمندان می توانند از آن بازدید کنند .
حجت الاسلام صفری نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : بانوان کشورمان در دفاع مقدس با حمایت از رزمندگان با تمام توان از آب و خاک ایران اسلامی دفاع کردند و برخی از آنها در این راه شهید شدند.
گفتنی است در این مراسم دکتر جمال محمدی رزمنده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در خصوص دوران هشت سال جنگ تحمیلی و نقش زنان در دوران دفاع مقدس سخنرانی کردند .