شهردار رشت ادامه داد: از آنجا که اعتماد شهروندان به منظور استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی با نظم بخشی، ارتقا و کیفیت ناوگان امکان پذیر است بنابراین رویکرد ما در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت باید بر همین مبنا استوار باشد.
شوقی با تاکید بر اینکه هیچ گونه کوتاهی در اجرای کارها در زمان مشخص شده پذیرفتنی نیست و با خاطیان برخورد قاطع خواهد شد افزود: چشم انداز ما در مجموعه مدیریت شهری خدمت درست و صادقانه به شهروندان است به همین علت همه باید با حفظ اتحاد و روحیه همدلی تلاش کنند این هدف مهم به صورت مستمر و به درستی محقق شود.
لازم به ذکر است طبق تفاهمنامه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با شرکت اطمینان پرداخت ایرانیان قرار است به رانندگان و اعضای خانواده آنان خدمات رفاهی نظیر کالا کارت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، خدمات اقلام مصرفی خودرو با نرخ تعاونی، خدمات بیمهای با شرایط بلند مدت و خدمات بیمه اجتماعی و بازنشستگی اعطا شود که با دستور ویژه شهردار رشت مقرر شد کلیه مفاد این تفاهمنامه در اسرع وقت و به طور تمام و کمال اجرایی شود و از رانندگان حمایتهای رفاهی لازم به عمل آید.