۴۱۳۱۶ نفر متقاضی ثبت نام شده در طرح نهضت ملی
۴۱۳۱۶ نفر متقاضی ثبت نام شده در طرح نهضت ملی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان تعداد متقاضیان ثبت نام شده در طرح نهضت ملی را 41316 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 11859 نفر حائز شرایط بوده و تعداد 6448 نفر تایید شدند.

گیرا آنلاین-حامد دائمی در بازدید از پروژه ۶۲۴  واحدی رشت در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۴۴ واحد در قالب ۴ پروژه در ۴ شهر (رشت-انزلی-شفت -رودسر) در دست احداث دارد و در سالجاری ۶۸ واحد جدید در قالب ۴ پروژه در ۳ شهر ( آستارا – انزلی و شفت) در دستور کار می باشد. وی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن در دو روش  بنیاد ساخت و گروه ساخت تعداد ۹۴۵ واحد در حال اجرا می باشد که   ۷۰۰ واحد در قالب ۳ پروژه در ۳ شهر (رشت- انزلی و لنگرود ) بصورت بنیاد ساخت و   ۲۴۵ واحد در قالب ۶ پروژه در ۶ شهر لنگرود –رودسر – بندرانزلی – ماسال –کیاشهر و سیاهکل بصورت گروه ساخت احداث می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: ۲۹۴۸۵۰ مترمربع زمین جهت احداث  ۳۰۵۵ واحد در در قالب ۲۰ پروژه در ۱۲ شهر (رشت- بندرانزلی- ماسال – کیاشهر- لنگرود- چاف و چمخاله- رودسر- دیلمان – جیرنده – صومعه سرا – شفت و آستارا)  از اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل و عملیات اجرایی آن در قالب تهیه و اجرای نقشه، تجهیز کارگاه، در حال انجام است. 

دائمی تعداد متقاضیان ثبت نام شده در طرح نهضت ملی را ۴۱۳۱۶ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۸۵۹ نفر حائز شرایط بوده و تعداد ۶۴۴۸ نفر تایید شدند.

وی گفت: پروژه ۶۲۴ واحدی رشت در زمین به مساحت ۹۴۴۱۸ مترمربع و زیربنای ۸۹۰۰۰ مترمربع در ۱۴ بلوک ۵ و ۶ طبقه در ۳ فاز در حال احداث می باشد که فاز اول این پروژه ( ۳۱۲ واحد) دارای پیشرفت فیزیکی ۳۱% است. فاز های دوم (۱۹۲ واحد) و سوم (۱۲۰ واحد) در مراحل عملیات خاکبرداری، تحکیم بستر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: پروژه ۳۶ واحدی بندرانزلی در زمینی به مساحت ۱۸۸۷ مترمربع با زیربنای کل پروژه ۵۰۰۰ مترمربع بصورت ۶ طبقه روی پیلوت با پیشرفت فیزیکی ۱۶% در حال احداث است.

دائمی با اشاره به پروژه های گروه ساخت افزود: دو پروژه ۶۰ واحدی لنگرود و ۷۲ واحدی رودسر در مراحل نهایی صدور پروانه ساختمانی بوده بزودی عملیات اجرایی این پروژه های آغاز  می شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایلنا