۷ اسفند، آخرین مهلت ثبت نام در کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو
۷ اسفند، آخرین مهلت ثبت نام در کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو
کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو برای اولین بار در سطح استانها در رشت برگزار می گردد.

گیرا آنلاین_ مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف با اعلام این مطلب افزود: این رویداد آموزشی با موضوعی نو و متفاوت در حوزه فعالیت رستوران، کافه و کافی شاپ و… روزهای ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ در رشت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه آموزشی مخصوص صاحبان سرمایه، ‌‎مدیران رستوران، راه اندازان و باریستاها و ‌‎سرپرستان و مدیران مالی هر مجموعه می باشد که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد.

دکتر قلیچی افزود:  برنامه ریزی و بودجه بندی مالی قبل از شروع راه اندازی، چگونگی برآورد مالی و انتخاب صحیح ملک، نحوه ی انتخاب کانسپت و چگونگی نوشتن منو، مدیریت مالی، راهکارهای کاهش هزینه ها، انبار داری و کنترل کاست ( ارائه پلتفرم و راهکار جدید برای قیمت گذاری در کافه یا رستوران)، مهندسی منو و محاسبه سود، آنالیز فروش و ماتریکس فروش از جمله مهمترین مباحثی است که در این رویداد مطرح خواهد شد.

وی همچنین گفت: مدرسان این کارگاه آموزشی حافظ صفایی و بهرام بهرامی هستند که از چهره های مطرح و صاحب نام در این عرصه می باشند.

وی در ادامه افزود: تمامی فایل های کاربردی مرتبط با قیمت گذاری، آنالیز و مهندسی منو، فرم های پرتی، گزارش صندوق و… در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف با اشاره به استقبال و ثبت نام فعالان حوزه رستوران، کافه و کافی شاپ از تهران و برخی مناطق کشور در این کارگاه آموزشی گفت: فعالان و علاقه مندان حوزه های مذکور در استان گیلان حداکثر تا تاریخ ۷ اسفند می توانند از طریق شماره تماس ۰۹۳۶۱۶۴۸۶۴۲ و سایت www.kbtg.org در این رویداد ثبت نام نمایند.