۳ واحد تولیدی به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در شهرستان آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید
۳ واحد تولیدی به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در شهرستان آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید
همزمان با دهه مبارک فجر ۳ واحد تولیدی به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در شهرستان آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

گیرا آنلاین_به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان،به مناسبت دهه مبارک فجر ۳ پروژه اشتغالزایی شهرستان آستانه اشرفیه، صبح امروز با حضور حسین مصطفی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و به بهره گبراری رسید.

شرکت تولیدی بطری فرازپت گیلان با میزان سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومان، شرکت فراوری بادام زمینی و بسته بندی خشکبار اطلس شکوه با اعتبار قریب به ۱۱ میلیاردتومان و مزرعه پرورش قارچ با سرمایه گذاری۴ میلیارد تومان از جمله این پروژه های صنعتی خدماتی بود که مجموعا با اشتغالزایی ۳۵ نفر به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در آئین بهره برداری از این واحدهای صنعتی خدماتی با تاکید بر لزوم حمایت جدی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اظهار داشت: باید در مقام عمل به دنبال رفع موانع تولید باشیم و از ایجاد بوروکراسی و کاغذ بازی بیهوده در پیش پای سرمایه گذاران ممانعت شود.

حسین مصطفی پور با اشاره به اهمیت راه اندازی واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال برای جوانان و نقش آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، از فرماندار آستانه و مسئولان استانی خواست: ضمن پیگیری و رفع موانع پیش روی واحدهای اقتصادی، زمینه توسعه این واحدها را فراهم‌ آورند.