۱۵ شیفت ایثار در واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان برپا می شود
۱۵ شیفت ایثار در واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان برپا می شود
مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به برپایی ۱۵ شیفت ایثار در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: هدف رونق تولید است.

گیرا آنلاین-سرهنگ عباس اسکندری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جامعه کارگری یکی از یاوران نظام اسلامی در ۴۳ سال گذشته بوده است، اظهار کرد: جامعه کارگری پای کار نظام و انقلاب بوده و شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

وی نقش جامعه کارگری در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار مهم و مؤثر دانست و گفت: واحدهای تولیدی در کشور و گیلان توسط کارگران اداره می‌شود که این امر نشان دهنده نقش تأیید کننده جامعه کارگری در جمهوری اسلامی است.

مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به برپایی شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی در این استان، بیان کرد: این کار با هدف حفظ انسجام و وحدت آفرینی، ترویج فرهنگ و رویه ایثارگری و کمک به رونق تولید در برخی از شرکت‌های گیلان توسط جامعه کارگری انجام شده است.

سرهنگ اسکندری از برپایی ۱۵ شیفت ایثار در واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان خبر داد و افزود: بر اساس آمار جامعه بسیج کارگری استان گیلان بیش از چهار هزار ساعت شیفت ایثار در دهه مبارک فجر، هفته دفاع مقدس و هفته بسیج برگزار کرده اند.

وی با بیان اینکه برپایی شیفت ایثار در واحدهای تولیدی گیلان منجر به رونق تولید می‌شود، تصریح کرد: افزایش ساعت کاری در واحدهای تولیدی به طور یقین منجر به تصاعدی شدن تولید در این استان و همچنین افزایش صادرات می‌شود که بسیار قابل توجه است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر