۱۳ شرکت خودروسازی در نمایشگاه صنعت خودرو حضور دارند
۱۳ شرکت خودروسازی در نمایشگاه صنعت خودرو حضور دارند
رشت- عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی ایدرو با بیان با اشاره به ظرفیت بسیار بالای استان گیلان در برگزاری نمایشگاه، گفت: ۱۳ شرکت خودروسازی در نمایشگاه صنعت خودرو حضور دارند.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از  جریان روز، امید هاشمی عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت خودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی در استان گیلان وجود دارد و با تجربیات قبلی که شرکت ایدرو در حوزه برگزاری نمایشگاهها داشته است ، این نمایشگاه راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه نوع خودروها برای عرضه و نمایش در این نمایشگاه خودروهای تجاری است، افزود: در این نمایشگاه شرکت های مطرحی حضور دارند و استقبال خوبی نیز از سوی خودروسازان صورت گرفت.

هاشمی با بیان اینکه گروه خودرو سازی بهمن، سایپا، زامياد و … در نمایشگاه رشت حضور دارند، اضافه کرد: امیدواریم که استقبال خوبی نیز از سوی مردم صورت گیرد و بتوانیم گام های موثری در جهت رشد صنعت خودرو و استفاده عموم از شرایط فراهم شده برداریم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به ظرفیت این نمایشگاه ۱۳ شرکت خودرو سازی شرکت کرده اند، ادامه داد: در صورت وجود فضای بزرگتر قطعا شرکت های خودروسازی بیشتری در نمایشگاه شرکت می کردند.

هاشمی تصریح کرد: در نمایشگاه استان آذربایجان بالغ بر ۷۰ مشارکت کننده اعم از خودروساز و قطعه ساز حضور پیدا کردند، اما در گیلان با توجه به سایت مورد نظر ما توانستیم فقط میزبان۱۳ شرکت باشیم.

عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی ایدرو در خصوص تسهیلات و شرایط عرضه خودروها نیز اشاره کرد و افزود: ایدرو مجری و برگزار کننده این نمایشگاه است و بحث‌ شرایط و تسهیلات مرتبط با شرکت های حاضر در نمایشگاه است و عموما در نمایشگاه‌ها بحث نمایش و موضوع تجاری و بیزنس مطرح است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از امروز چهارم تا روز یکشنبه هفتم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی رشت دایر می باشد و پذیرای عموم مردم و علاقمندان در این حوزه است.