۱۰۰ درصد ورزشکاران گيلاني پارالمپيک صاحب مدال شدند
۱۰۰ درصد ورزشکاران گيلاني پارالمپيک صاحب مدال شدند
بهزیستی گیلان

گیرا آنلاین- مديرکل بهزيستي گيلان با اشاره به حضور سه نفر از معلولان گيلاني در رقابت هاي پارالمپيک و مدال آوري همه اين ورزشکاران، گفت: توسعه ورزش جانبازان و معلولان گيلان در دستور کار قرار دارد.

حسين نحوي نژاد مديرکل بهزيستي گيلان پيش از ظهر يکشنبه در جلسه شوراي ورزش گيلان با اشاره به موفقيت‌هاي کسب شده در پارالمپيک، اظهار کرد: اين موفقيت‌ها باعث شد که تقاضاي معلولين و جانبازان براي حضور در پارالمپيک افزايش يابد.
مديرکل بهزيستي استان گيلان با بيان اينکه ۶۲ نفر از ايران سهميه حضور در مسابقات پارالمپيک را کسب کردند، تصريح کرد: از اين تعداد سه نفر گيلاني بودند.
وي با اشاره به اينکه از ۶۲ ورزشکار پارالمپيکي کشور، ۲۴ نفر صاحب مدال شدند، افزود: از بين سه گيلاني اعزامي به پارالمپيک، هر سه نفر کسب مدال کردند.
نحوي نژاد با اشاره به اينکه نگاه داوران به تيم ملي ايران مهربانانه نيست و ورزشکاران ما مقتدرانه صاحب مدال مي‌شوند، ادامه داد: به دنبال توسعه ورزش جانبازان و معلولين استان در سطح ملي و بين المللي هستيم.
گفتني است؛ در پايان اين مراسم از هشت ورزشکار گيلاني که پنج نفر آنها المپيکي و سه نفر نيز پارالمپيکي بودند تقدير به عمل آمد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر