یک بار هم در انزلی به زنان اعتماد کنید
یک بار هم در انزلی به زنان اعتماد کنید
سال است که به اقایان برای حضور در مجلس رای میدهید؛ در این دوره با رای صادقانه به یک بانو تحصیلکرده بومی نتایج انتخاب تان را مشاهده کنید.

گیراآنلاین| جمعی از حامیان سما تجسسی کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه انزلی از مردم این حوزه انتخابیه خواستند برای اولین بار از یک زن حمایت کنند.

در این مطلب آمده است:

برای مردم شریف و فهیم شهرستان انزلی،
جایگاه و اعتبار جوان های اندیشمند در انتخابات کجاست؟

۴۴ سال تمام با چشم سر و چشم دل تان کارآیی آقایان را به خوبی ملاحظه کردید و حالا نوبت تنها بانوی اندیشمند و پژوهشگر داوطلب مجلس برای سراسر شهرستان زیبا و دوست داشتنی انزلی است.
بانویی فعال ، مردمی از طبقه متوسط جامعه ، محقق و استاد دانشگاه ، مخترع و کارآفرین که با راه یابی به خانه ملت به یقین قدرت خدمت صادقانه را با شایستگی به نمایش خواهد گذاشت.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود و گمانه زنی ها حاکیست، از ۶۲ میلیون نفر رای دهندگان واجد شرایط بیش از ۵۰ درصد مردم سراسر ایران در این کارزار سرنوشت ساز شرکت کنند.
آحاد ملت بزرگ ایران و شهرستان پر استعداد آگاهند، “انتخاب یک حق است ” و البته سهم یا ارثیه فرد یا افراد خاصی نیست” ، و باید با استفاده از این حق و انتخابی شایسته و بایسته گام ها را استوارتر از هر زمانی دیکر و برای حل مشکلات و اصلاح امورشهر و روستا و محیط زندگی مان بر داریم .
در شهرستان بندر انزلی در استان گیلان مردم شهر و روستا طی یازده دوره انتخابات مجلس بسیاری از نامزدها را ارزیابی ، انتخاب و روانه خانه ملت کردند.
اکنون در آغاز چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم از این حوزه انتخابیه – یک بانوی تحصیلکرده ، پر انرژی، دارای ایده های بزرگ ، استاد دانشگاه ، کارآفرین و بسیار مصمم با قدرت و قوت وارد عرصه انتخابات شده است.
حالا همه چیز بر عهده ی شما مردم بار فرهنگ و آگاه انزلی است و انشاأ الله نشان می دهند که نماینده جدیدشان خانمی مدیر و دور اندیش و دارای برنامه مدون و تنهای بانوی نامزد انتخابات در این دوره است.
همه به وضوح مشاهده کرده اید که نقش حتی یک نماینده برای سراسر کشور تا چه میزان تاثیر گذار است و اگر از یک شهرستان چنین نماینده ای انتخاب شود و از قشر بانوان صاحبنظر، دارای تفکر مدیریتی و پژوهشی و قاطع باشد این اثرات چقدر برای مردمش و سراسر کشور مفید خواهد بود.
انزلی در سالهای گذشته به علت عدم ثبات مدیریتی ، بسیاری از ناکارآمدی های برخی مدیران و دخالت های بی مورد برخی چهره ها که نیاز به ذکر نامشان نیست تا چه میزان عقب نگه داشته شد!؟.
این شهر زیبا با امکانات و استعدادی فوق العاده امروز باید یکی از مناطق ثروتمند و شهری هوشمند دارای همه زیرساخت ها و امکانات زیستی و توریسی پیشرفته می بود، اما به موازات گرانی و تورم و بیکاری جوانان، غم سنگین و شرایط مصیبت بار تالاب بین المللی و مشاغلی متعدد که محصول این ناحیه است، شرایط خیابان ها و کوچه ها ، مشکلات سیستم فاضلاب و جاری شدن سیلاب ها در معابر با هر بارندگی، کم توجهی به صنعت مهم گردشگری و آماده سازی زمینه جذب و مقیم شدن گردشگران داخلی و خارجی ، تحول اقتصادی با دارا بودن منطقه آزاد تجاری انزلی به همه ی ظرفیت ها و در آمدهایش که می تواند صدها برابر تولید ثروت کند و دهها زمینه ی دیگر نه تنها رنگ پیشرفت را ندیده که به جز چندین اقامتگاه و هتل و خانه سازی های مردم که در همه شهرها و روستاها جریان دارد، هیچ امتیاز و شاخصه ی مهمی ندارد.
تالاب انزلی از یک سو بر اثر رسوبات مداوم و از سوی دیگر جاری شدن آب های آلوده رودخانه های بالادستی و وجود گیاهانی نابود گر محیطی مانند سنبل آبی و پیش از آن آزولا متاسفانه در حال احتضار است و اگر مدیران کشور و مجلس و دست اندرکاران استان و شهرستان همت مجدانه نکنند- برای نجات این تالاب جهانی ،” آینده نزدیک خیلی دیر است.

مردم شهرستان انزلی با آگاهی وارد عرصه انتخابات شوند
مردم این شهرستان ساحلی و کم نظیر در این مرحله از انتخابات یک صدا و همنوا شده اند که از رای دادن سنتی و وعده ها پرهیز کرده و به یک چهره ی علمی و فعال از درون نیمی از جمعیت بزرگ بانوان منطقه رای بدهند.
این آرای مهم به یقین در دوره های آینده، دیگر شهرهای استان گیلان و سراسر کشور را متوجه این معنا خواهد کرد که قرار نیست اقایان ۸ و ۱۲و ۱۶ سال در مجلس نزول اجلاس کنند ، کارهای مسئولان دولت را به نام خود مصادره کرده و به مردم غالب کنند و دستاوردشان خودشان هرگز قابل مشاهده نباشد.
نماینده مجلس باید براساس وظایف و رسالت خانه ملت در راستای اصلاح قوانین و وضع قوانین جدید و مردمی و به نفع مردم و نظارت کامل بر اجرای دقیق قوانین بر مشکلات کشور و یک شهرستان راست قامت عمل کند ، نه آنکه منتظر فرمایش برخی مسئولان، سازمان ها و ارگانها باشد که نتیجه آن می شود، همانی که اکنون شاهدیم.!

نامزدهای انتخابات از پول پاشی، رانت و تخلفات مکرر دست بردارند
گزارشهایی از برخی نقاط استان و شهرستان انزلی می رسد که هنوز بسیاری از نامزدهای انتخاباتی با رانت ، حمایت هایی از تهران و گیلان، پول پاشی و خرید رای ، برگزاری مراسم تصنعی و وعده دادن ها به افراد صاحب ثروت و مجموعه داران تلاش دارند به هر شیوه ممکن وارد مجلس شوند.
بی تعارف اینکه، کاندیداهای ادوار و فعلی مجلس در شهرستان انزلی باید به مردم توضیح دهند در دوره های گذشته مجلس چه کردند و چرا به جوان ها اعتبار داده نمی شود.!؟
مردم شریف ، آگاه و بیدار انزلی ) ” اکنون زمان آن فرا رسیده که با هوشمندی، آگاهی و تحقیق به فردی مانند ” خانم دکتر سما تجسسی” رای دهند و حاصل این تصمیم و آرای ارزشمند خود را در دوره چهار ساله جدید مشاهده کنند.
به امید فردایی بهتر برای مردم ارزشمند بندر انزلی
۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ همه پای صندوق های رای