یکصد هزار نفر از جمعیت شهرستان های لاهیجان و سیاهکل تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
یکصد هزار نفر از جمعیت شهرستان های لاهیجان و سیاهکل تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
دکتر فرخی نماینده مردم شریف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل تامین اجتماعی گیلان با سرپرست جدید این مجموعه دیدار نمود .

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر نقش و جایگاه سازمان تامین اجتماعی و دامنه گسترده مخاطبین و تنوع تعهدات آن ، داشتن عزم و اراده و اتخاذ تصمیمات مناسب برای ایجاد شرایط بهتر در جامعه و خدمت مطلوبتر به شهروندان را اولین گام در مسیر خدمت رسانی برشمرده و با تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی ، برای ایشان در این راستا آرزوی موفقیت نمود .

بحث و تبادل نظر در زمینه های کاری از قبیل آخرین وضعیت پروژه احداث ساختمان جدید شعبه لاهیجان ، خرید زمین به منظور ایجاد ساختمان ملکی برای تامین اجتماعی سیاهکل ، وضعیت مراکز درمانی در این شهرها ، بدهی های بیمه ای شهرداری ها و ادارات دولتی و مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی حوزه انتخابی در کنار مهمترین دغدغه های بازنشستگان از موضوعات مطروحه در این نشست بود .

شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان یکصد هزار نفر از جمعیت شهرستان های لاهیجان و سیاهکل را تحت پوشش خود دارد که از این بین ۸۲ هزار نفر در لاهیجان و ۱۸ هزار نفر در سیاهکل از تعهدات و خدمات این سازمان بهره میبرند .