یاد گرفتم که خاطرات خوبی از خود به یادگار بگذارم
یاد گرفتم که خاطرات خوبی از خود به یادگار بگذارم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛

مهندس علی فتح اللهی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، گفت: اگر مسئول یا کارشناسی وظیفه خود را به درستی انجام دهد، توسعه و پیشرفت محسوس خواهد بود لذا نباید نسبت به امور بی تفاوت باشیم.

وی گفت: احساس مسئولیت و وظیفه به من آموخت تا هر مکان و با هر وظیفه‌ای باشم، کار خود را به دور از مسائل جناحی و سیاسی به نحو مطلوب به انجام برسانم.

فرماندار سابق رشت اظهار کرد: یاد گرفتم به گونه‌ای رفتار کنم که خاطرات خوبی از خود به یادگار بگذارم، در ۱۳ سالگی به جبهه جنگ رفتم و بعد از ۷ ماه مدال جانبازی را به گردنم انداختند، یک برادر شهید نیز به نظام تقدیم کردیم.

فتح‌اللهی خاطرنشان کرد: در مدت زمان خدمتم در شهرستان توانستیم اقداماتی در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی ارائه دهیم، همچنین مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون از دیگر اقدامات مهمی بود که وظیفه خود می‌دانستیم تا در کنار کادر درمان جهت تامین سلامت جامعه خدمت کنیم.

فرماندار سابق شهرستان رشت افزود: افتخار می‌کنم که موضوع مدیریت پسماند شهرستان رشت به عنوان الگوی استان‌های شمالی معرفی شد و حدود ۳۰ روستای بدون زباله و پسماند در حال حاضر داریم.

وی گفت: در طرح شهید رجایی سال‌جاری فرمانداری شهرستان به عنوان دستگاه اجرایی برتر معرفی و تجلیل شد که این موفقیت را مدیون همکارانم هستم.

فتح‌اللهی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی  اصحاب رسانه، گفت: تشکر ویژه‌ای از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری که شبانه روز تلاش کردند، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستاها، شهرداران دارم.

فرماندار سابق رشت در پایان با اشاره به اینکه از استاندار محترم کمال تشکر را دارم که چنین انتخاب خوبی انجام دادند، گفت: به دوست خودم دکتر امام پناهی برای این سمت تبریک می‌گویم.