یادمان شهدای گمنام یادآور درس ایثار و شهادت برای جوانان و آینده گان است
یادمان شهدای گمنام یادآور درس ایثار و شهادت برای جوانان و آینده گان است
روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت
گیرا آنلاین– ظهر دیروز مراسم رونمایی از المان شهدای گمنام مسکن مهر رشت با حضور سردار عبدالله‌ پور فرمانده سپاه قدس گیلان ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت ، رئیس دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری ، فرماندار شهرستان رشت و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – در این مراسم احمد رمضانپور نرگسی ، رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت : با همت شهرداری رشت یادمانی به یادگار گذاشته شد که برای همه نسلها باقی خواهد ماند و یادآور درس ایثار و شهادت برای جوانان و آینده گان می باشد.
رئیس شورا در ادامه با یادآوری خاطراتی از جبهه های حق علیه باطل در کنار سردار عبدالله پور و سردار هامون افزود : یادم نمیرود که امثال شهید مهدی خوش سیرت در عملیاتی نبود که شرکت نمایند و زخمی نشوند اما امروز شرمنده شهدای معزز هستیم. امیدوارم توفیق نصیبمان شود تا در ادامه مسیر صعب و دشوار خدمت به مردم ، گامهایمان نلغزد و قدردان از جان گذشتگی های شهدای عزیزمان باشیم.
احمد رمضانپور نرگسی در پایان اظهاراتش بیان داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن واگذار نکردیم و این در تاریخ ایران بی سابقه بود و در سازمان ملل نیز ثابت کردیم ، این ما نبودیم که آغازگر جنگ بودیم بلکه نظام سلطه نقش آفرینی نمود که اثبات مظلومیت ایران اسلامی و تجاوز رژیم بعث عراق میباشد. امیدوارم خونهای شهدای گرانقدرمان همچنان باعث دوام و بقای این انقلاب باشد.