کودکان کار گیلان برگزیدگان باشگاه کتاب خوانی کشور
کودکان کار گیلان برگزیدگان باشگاه کتاب خوانی کشور
روابط عمومی بهزیستی گیلان

گیرا آنلاین– در اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاههای کتاب خوانی کودک و نوجوان کشور، باشگاه کتاب خوانی « بچّه های کتاب » متشکل از کودکان کار و آسیب دیده اجتماعی استان گیلان در جایگاه بهترین ها قرار گرفتند و هامون شاد تسهیل گر و مددکار کودکان کار و این باشگاه بعنوان تسهیل گر برتر کشوری برگزیده شد.

در این دوره از جام باشگاههای کتاب خوانی کشور تعداد ۲۷ هزار باشگاه و تسهیل گر از ۱۹۶۰ شهر و روستا و ۴۵۰ هزار عضو شرکت داشتند که سرانجام پس از ارزیابی و داوریهای مختلف اساتید حوزه ادبیات کودک و نوجوان کشور،باشگاه کتاب خوانی « بچّه های کتاب » متشکل از کودکان کار و آسیب دیده اجتماعی استان گیلان از میان ۲۷ هزار باشگاه شرکت کننده بعنوان یکی از چهل باشگاه برگزیده کشوری معرفی شدند.

فعالیتهای مستمر کتاب خوانی، حمایت از بچّه های با سلایقِ مختلف و شرایط خاص، قصّه خوانی، تهیه کتاب و تنوع در فعالیت های کتاب خوانی بصورت کاربردی و جذب کودکانِ در شرایط دشوار از جمله شاخص های این انتخاب بوده است.

لازم به ذکر است که کودکان کار استان گیلان تحت نظارت و حمایت بهزیستی استان قرار دارند و محل فعالیت آنها در مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده شهر رشت می باشد.