کمیته نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل شود
کمیته نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فنی ذانشگاه بر لزوم تشکیل کمیته نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی حوره سلامت استان تاکید کرد.

گیرا آنلاین– به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)،  صبح امروز نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با محوریت پروژه های مشترک این دانشگاه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه، جمعی از معاونین و مدیران و همچنین دکتر گلدوست، نماینده دیوان محاسبات در دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

دکتر سالاری ، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست بر لزوم تشکیل کمیته های نظارت برای پروژه های فنی و عمرانی دانشگاه تاکید کرد.

در این نشست علاوه بر بررسی ابعاد فنی پروژه ها و منابع اعتباری، بر لزوم تامین اعتبار برای تجهیز کارگاه ها در جریان احداث مرکز آموزشی درمانی پورسینا و دانشکده پزشکی سایت لاکان تاکید شد.

همچنین در این نشست ابعاد و جزییات خرید خوابگاه دوم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بندهای قانونی و مواد آن با حضور نماینده دیوان محاسبات در دانشگاه مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت.