کمترین میزان مشارکت مردم در طول انتخابات را داشتیم
کمترین میزان مشارکت مردم در طول انتخابات را داشتیم
باید درد و نارضایتی مردم را شناخت و برای این که بخشی از دردهای  مردم درمان شود باید معیشت مردم ، اشتغال جوانان و مشکل مسکن مردم  را رفع کنیم

به گزارش گیرا آنلاین احمد رمضانپور نرگسی در جلسه امروز شورا که با به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو گردید با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد : در این دوره کمترین مشارکت مردم را در طول انتخابات ریاست جمهوری اسلامی  داشته ایم . و این نشانه ی خوبی برای رئیس جمهور محترم می باشد .چون می تواند آسیب شناسی کند که چرا این اتفاق افتاده و باید معنای خاصی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی رشت عنوان داشت از ۵۹ میلیون نفری که واجد شرایط بودند حدود ۳۱ میلیون نفر شرکت نکردند و از ۲۸ میلیون نفری که شرکت کردند اگر آرای سفید و باطله را کسر کنیم تنها ۲۴ درصد رای داده شده است که  این عدد نشان می دهد مردم از مدیران و تصمیم گیران خود ناراضی هستند. 

رمضانپور نرگسی در ادامه  افزود: باید درد و نارضایتی مردم را شناخت و برای این که بخشی از دردهای  مردم درمان شود باید معیشت مردم ، اشتغال جوانان و مشکل مسکن مردم  را رفع کنیم تا  بتوانیم در انتخابات بعدی  اکثریت مردم را  پای صندوق های رای بیاوریم.

ایشان در ادامه با تاکید بر این که همیشه در نظام سیاسی هر جامعه ای افرادی مخالف هستند گفت:  من معتقدم جناب آقای رئیسی با ذکاوتی که دارند می توانند برای این دردها نسخه ای بپیچند که انشااله در زمان انتخابات بعدی اینقدر نارضایتی از مردم وجود نداشته باشد .