کلنگ احداث  زمین فوتبال چمن مصنوعی شهدای جعفرسرای رحیم آباد به زمین زده شد
کلنگ احداث  زمین فوتبال چمن مصنوعی شهدای جعفرسرای رحیم آباد به زمین زده شد
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،

گیرا آنلاین-با حضور نماینده مردم شهرستان رودسر و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان کلنگ احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی شهدای جعفرسرای بخش رحیم آباد رودسر به زمین زده شد.
با حضور حجت الاسلام و المسلمین صفری نماینده مردم شهرستان رودسر در مجلس شورای اسلامی ، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و خیرالله رضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ، کلنگ زمین فوتبال چمن مصنوعی شهدای جفعر سرای بخش رحیم آباد رودسر در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع و با اعتبار اولیه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد .
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم گفت : چنین اقداماتی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است احداث این زمین چمن فوتبال و اهمیت دادن به ورزش روستاها باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی می شود. و در آینده از بین همین ورزشکاران روستاها می توان استعدادیابی کرد و در تیم های ملی شاهد حضور آنها باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین صفری نمایند مردم شریف شهرستان رودسر نیز گفت : با کمک دهیاران و اداره ورزش و جوانان شهرستانها و با تعامل و هماهنگی بیشتر انشالله بتوانیم به جایگاه خوبی در ورزش روستایی دست یابیم تا موجب شکوفایی و افزایش سلامتی روستائیان باشیم.