کشف و پلمپ انبار احتکار روغن خودرو در رشت
کشف و پلمپ انبار احتکار روغن خودرو در رشت
تیمور پورحیدری در پی کمبود روغن خودرو در سطح عرضه گفت: بازرسان این اداره کل با بازرسی میدانی از انبارهای روغن خودرویی، یک انبار روغن موتور احتکار شده را کشف کردند.

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری از تشدید نظارت بازرسی‌ها در پی کاهش عرضه روغن خودرو در سطح عرضه خبر داد و گفت: با تمرکز بازرسان این اداره کل بر عرضه روغن خودرو در بازار ؛ یک انبار روغن موتور احتکار شده کشف و ضبط گردید.

مدیرکل صمت گیلان افزود: در بازرسی انجام شده از انبار این واحد صنفی ۲ هزار و ۸۹ قوطی روغن موتور خودرو به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان کشف شد که پرونده تخلف این واحد صنفی جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی تصریح کرد: این واحد صنفی، قیمت روغن های موتور با تولید سال ۱۴۰۰ را مخدوش نموده و سپس با قیمت جدید عرضه می کرد که با همکاری نماینده نیروی انتظامی پلمپ گردید.

دکتر پورحیدری در پایان از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف حتماً با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و تخلفات را اعلام نمایند تا با حضور بازرسان این اداره کل، تخلف مذکور در اسرع وقت رسیدگی گردد.