کارکرد عملی و خروجی مطلوب و ملموس پروژه های پسماند، خواست اصلی شورا و شهروندان است
کارکرد عملی و خروجی مطلوب و ملموس پروژه های پسماند، خواست اصلی شورا و شهروندان است
- تنها چیزی که پس از سی سال خدمت از اهمیت برخوردار است، قضاوت تاریخ و آیندگان از اقدامات امروز ما است
گیرا آنلاین– در پنجمین جلسه کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت، سید حسین رضویان اظهار داشت: این جلسه با هدف بررسی وضعیت کارخانه کودآلی، کارخانه زباله سوز و سایر پروژه های پسماند که زنجیره ای به هم پیوسته را تشکیل داده اند و با توجه به سبقه معضل پسماند در رشت برگزار میگردد و پس از ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و بهره مندی از نظرات حاضرین در این جلسه، انتظار داریم تا با یاری و کمک همه دست اندرکاران این مسائل چاره اندیشی و حل گردد.
     رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در این کمیسیون برای تمامی پروژه های مربوط به سراوان کارگروهی به نام کارگروه پیگیری امور قضایی سراوان تعیین گردیده است، تصریح کرد: دبیر این کارگروه جهت بررسی و پیگیری امور به مدیران مربوطه مراجعه، و از یکایک مدیران انتظار هم افزایی و همکاری مجدانه دارم .
    در ادامه جلسه بعد از گزارش مدیر عامل کارخانه کودآلی، سید حسین رضویان دلایل ارائه شده برای تاخیر در اجرای پروژه ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعلل واحدهای مختلف در پیگیری و جذب به موقع اعتبارات در سال مالی آن که منجر به اقدامات شتابزده و بدون برنامه ریزی و طی مراحل فنی لازم گردیده، قابل توجیه نیست.
 
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: انتظار ما در شورای ششم همچنین تمامی شهروندان شهر رشت این است که از اعتبارات تخصیص یافته که با رایزنی و تلاش فراوان حاصل می گردد به بهترین وجه استفاده شده و شاهد جدیت و سختکوشی در اجرای پروژه ها و کارکرد عملی و خروجی ملموس و مطلوب آن باشیم.
   وی با بیان اینکه سی سال خدمت همه ما روزی به پایان خواهد رسید و آنچه که از اهمیت برخوردار است ، قضاوت تاریخ و آیندگان درباره اقدامات امروز ما است، افزود: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که پس از پایان دوره خدمت، آیندگان از خدمات مؤثری که در دوره مدیریت شما صورت گرفته به نیکی یاد کنند.
   در پایان این جلسه مقرر گردید قراردادهای شرکت شهاب خودرو، کارخانه زباله سوز و تصفیه خانه شیرابه سراوان به دبیرخانه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا تحویل شده تا امکان مطالعه و بررسی دقیق آنها در جلسات بعدی کمیسیون فراهم گردد.