کارفرمایان ، اعتراض های بیمه ای خود را بصورت غیرحضوری ثبت نمایند
کارفرمایان ، اعتراض های بیمه ای خود را بصورت غیرحضوری ثبت نمایند
فرایند ثبت اعتراض های کارفرمایان به بدهی های بیمه ای و تعیین اعلام رسیدگی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تشریح گردید .

گیرا آنلاین– محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه ای تامین اجتماعی استان گیلان ، با اشاره به اینکه امکان ثبت اعتراض های کارفرمایی به بدهی های بیمه ای از طریق سامانه خدمات غیرحضوری فراهم گردیده است افزود : طرح تحول دیجیتالی سازمان با توسعه خدمات اینترنتی بصورت غیرحضوری بستری است که به جامعه هدف امکان دریافت خدمات و تعهدات بدون مراجعه به شعب را میدهد .

وی با بیان اینکه کارفرمایان در این خصوص میتوانند با ثبت نام در سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.ir  مشروط به تکمیل تعهدنامه ابلاغ الکترونیکی و طرح اعتراض در موعد قانونی ( ۳۰ روز جهت رسیدگی در هیات بدوی و ۲۰ روز برای بررسی در هیات تجدید نظر )  ، اعتراض خود را بصورت غیرحضوری ثبت و زمان رسیدگی به آنرا دریافت نمایند .

سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل استان در این خصوص اظهار داشت : متقاضیان با مراجعه به منوی بخش کارفرمایان و با انتخاب قسمت مدیریت بدهی ، بخش بدهی قابل اعتراض را گزینش نموده و با طی نمودن عملیات مربوطه شرح مختصری از دلیل اعتراض را درج و تصاویر مدارک را بارگذاری مینمایند و اعتراض خود را تایید و ثبت نهائی میکنند .

محمود سبحانی خاطر نشان ساخت امکان صدور مفاصاحساب و ابلاغ های الکترونیکی و مشاهده گردش حساب از دیگر تمهیدات اتخاذ شده برای خدمات غیرحضوری از طریق این سامانه است .