کاربرپسند بودن و سادگی قابلیت بهره برداری برای همگان مهمترین ویژگی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی است .
کاربرپسند بودن و سادگی قابلیت بهره برداری برای همگان مهمترین ویژگی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی است .
در دومین نشست کارگروه تحول دیجیتالی تامین اجتماعی گیلان ، راهبردهای اطلاع رسانی و نکات آموزشی توجیهی پنل تخصصی همکاران مورد تبادل نظر قرار گرفت .

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، مهندس سید محسن نعیمی رئیس اداره فناوری اطلاعات تامین اجتماعی گیلان در این نشست ، با اشاره به اینکه توسعه خدمات غیرحضوری بعنوان هدف اصلی اجرای طرح ۳۰۷۰ میباشد که کاهش مراجعات از آثار ملموس آن خواهد بود اظهار داشت : بستر فراهم شده امکان خدمت برای گروههای مختلف جامعه هدف یعنی بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران را بصورت جداگانه مهیا نموده است و بدلیل سادگی مراحل اجرایی و طراحی مناسب برای تمامی اقشار قابلیت بهره برداری دارد .

در بخش دیگری از این نشست مهندس کریم نیک روشن دبیر کارگروه تحول دیجیتال اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه دسترسی آسان ، کاربرپسند بودن و سادگی مراحل و فرایندهای بهره برداری و مسیرهای تعریف شده از ویژگی های بارز و مهم سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تلقی میگردد که بهره مندی برای افراد بدون تخصص خاص را به راحتی امکانپذیر مینماید افزود : روانسازی و تسهیل امور خدمت رسانی در سامانه غیرحضوری به زیبایی مهندسی گردیده و کاربران میتوانند با استفاده از راهنما و منوهای هر بخش مسیر دقیق برای دریافت خدمت مورد نظر را شناسایی نمایند .

در این نشست علاوه بر طرح نکات آموزشی برای مدیریت پنل تخصصی همکاران ، راهبردها و پیشنهادهای کارشناسان در زمینه گسترش اطلاع رسانی ها مورد تبادل نظر قرار گرفت .