چهار ماه از سال و بهترین فرصت فصلی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در رشت از دست رفت و امتناع شهردار در ارائه آمارهای این پروژه‌ها ادامه دارد
چهار ماه از سال و بهترین فرصت فصلی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در رشت از دست رفت و امتناع شهردار در ارائه آمارهای این پروژه‌ها ادامه دارد
زالو صفتان به فکر منافع خودشان هستند

گیرا آنلاین_عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: از شهردار رشت و دادستان بابت پیگیری رفع مشکلات ساخت‌وساز در زمین‌های نسقی تشکر می‌کنم.

مهدی نوری هریس با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی، شادی را به محلات برده است افزود: در کنار این اتفاقات، موارد ناخوشایندی هم در رشت در حال رقم خوردن است و در شرایطی که به واسطه وضعیت آب و هوا در این شهر ،فقط می‌توانیم ۶ ماه از سال را به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص دهیم، عملا و با گذشت چهار ماه از سال جدید، هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی با انتقاد از صحبت‌های مجید عزیزی پیرامون بودجه شهرداری رشت تصریح کرد: در شرایطی مجید عزیزی معتقد است که پیرامون بودجه شهرداری رشت هیچ اقدامی توسط شورا انجام نشده است که حداقل از این بابت دهها جلسه در شورا برگزار شد و بند،بند این بودجه پیشنهادی توسط شورا بررسی و در نهایت تصویب شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از برخی رفتارهای شهردار رشت افزود: بارها بابت پروژه‌های عمرانی شهر رشت از شهردار تقاضا کردم که برنامه‌ها را به کمیسیون اعلام کند اما آقای علوی صراحتا اعلام کرد که این برنامه‌ها را به کمیسیون و شورا ارائه نمی‌کند.

«ادعای غیر واقعی فعالیت سی دستگاه اتوبوس در رشت»

نوری به سخنان هفته گذشته شهردار رشت در صحن شورای رشت اشاره کرد و ادامه داد: شهردار رشت در شرایطی مدعی است که بالغ بر سی دستگاه اتوبوس در سطح شهر، مشغول فعالیت است که طبق بررسی‌های انجام شده در حال حاضر فقط یازده دستگاه اتوبوس فعالیت می‌کنند و این مایه شرمساری است و ایکاش شهردار رشت در ارائه آمارها به شورا و مردم صادق باشد.

وی با انتقاد از اینکه در آمارهایی که توسط شهردار و مدیرانش اعلام می‌شود همه چیز گل و بلبل است افزود: اما در عمل واقعا چیز دیگری مشاهده می‌کنیم و رشت شبیه به شهر جنگ زده‌ها شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ثبات مدیریتی در شهرداری زمانی تحقق پیدا می‌کند که از افراد با تجربه و متخصص استفاده شود افزود: افرادی که ادعای ثبات مدیریتی دارند، باید بدانند زالوصفتانی که پشت برخی از میزها نشسته اند فقط به فکر منافع خودشان هستند و ما می‌خواهیم جلوی برخی از خیانت‌ها را بگیریم