چهار عضو کتابخانه های عمومی گیلان برگزیده کشوری جشنواره کتابخوانی رضوی شدند
چهار عضو کتابخانه های عمومی گیلان برگزیده کشوری جشنواره کتابخوانی رضوی شدند
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،

گیرا آنلاین- در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی چهار عضو کتابخانه های عمومی استان گیلان از شهرستان های شفت، املش و رودسر در بخش های نقاشی، روزنامه دیواری کودک، پویش بخش نوجوان و چهار گزینه ای در این بخش معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
مراسم اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پیش از ظهر یکشنبه(۳۰ آذر) همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و بزرگداشت روز پرستار به میزبانی شهر قم و حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) به صورت مجازی و ارتباط اینترنتی با استان‌های مختلف کشور، با حضور جمعی از چهره های فرهنگی، مذهبی، مسئولین نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در رده های سنی و بخش های مختلف «کودک»، «نوجوان»، بزرگسال» و »خانوادگی» تقدیر شد.
⭕برگزیده بخش نقاشی رده سنی کودک
⭕امیر علی مشهدی، عضو کودک کتابخانه عمومی امام علی(ع) روستای کلاشم شهرستان شفت
در این مراسم از میان ۸ برگزیده در رشته های پویش مجازی، پویش گروهی و روزنامه دیواری در رده سنی کودک در بخش «نقاشی» امیرعلی مشهدی از کتابخانه عمومی امام علی(ع) روستای کلاشم شهرستان شفت استان گیلان با کشب امتیاز بالا بعنوان برگزیده دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شد و لوح تقدیر از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جایزه نقدی ۲/۵ میلیون ریالی را با خود به خانه برد.
⭕برگزیده بخش روزنامه دیواری کودک
⭕شادن شاکری، عضو کودک کتابخانه عمومی «شهید چمران» شهرستان شفت
همچنین در رده سنی کودک در بخش «روزنامه دیواری» دهمین جشنواره کتابخوای رضوی در سطح ملی شادن شاکری، عضو کتابخانه عمومی شهید چمران» شهرستان شفت با کسب امتیاز لازم توانست حائز دریافت لوح تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور شده و جایزه نقدی۶ میلیون ریالی را با خود به خانه ببرد.
⭕برگزیده بخش پویش نوجوان
⭕ابوالفضل یوسفی، عضو فعال کتابخانه عمومی «علی راجیان رانکوه» شهرستان املش
همچنین در مراسم ۸ برگزیده در بخش «پویش نوجوان» معرفی شدند که بر این اساس ابوالفضل یوسفی، عضو فعال کتابخانه عمومی «علی راجیان رانکوه» شهرستان املش با کشب بیشترین امتیاز در این بخش موفق به دریافت لوح تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جایزه نقدی۲/۵ میلیون ریالی دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.
⭕برگزیده بخش چهارگزینه ای نوجوانان
⭕مهلا شریفی، عضو فعال کتابخانه عمومی «آیت الله معصومی اشکوری رحیم آباد» شهرستان رودسر
مراسم اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ادامه با تقدیر از برگزیدگان بخش چهارگزینه ای رده سنی نوجوانان ادامه یافت و در این بخش، مهلا شریفی، عضو فعال کتابخانه عمومی «آیت الله معصومی اشکوری رحیم آباد» شهرستان رودسر با کسب امتیازات لازم، لوح تقدیر از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جایزه نقدی ۲/۵ میلیون ریالی را با خود به خانه برد.
گفتنی است مراسم اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بدلیل گسترش بیماری کرونا و به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی بصورت مجازی برگزار شد. همچنین مراسم تقدیر از برگزیدگان استانی این جشنواره نیز پیش از این و همزمان با آیین تجلیل از کتابداران، کتابخوانان و مروجین کتاب در آبانماه سال جاری برگزار شده بود.