پیشرفت ۲۵درصدی بزرگترین پارک آبی شمال کشور در منطقه آزاد انزلی
پیشرفت ۲۵درصدی بزرگترین پارک آبی شمال کشور در منطقه آزاد انزلی
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی از پیشرفت ساخت بزرگترین پارک آبی شمال کشور در منطقه آزاد انزلی خبرداد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از گیل ابراز مدیر روابط عمومی منطقه آزاد انزلی گفت: پروژه پارک آبی از شهریور سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شد و در این مدت گودبرداری، شمع کوبی و مراحله ساخت اسکله فلزی آن انجام شده است.

مهدی کاظمیان ،میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۲۵ درصد اعلام کرد وگفت: زمان بندی اجرای این پروژه سه ساله خواهد بود.وی افزود: این مجموعه طبق آخرین استانداردها و شاخص‌های بین المللی در فضایی به مساحت ۷ هزار متر مربع و با زیر بنای بیش از ۲۳ هزار مترمربع در فاز تجارت و گردشگری منطقه ساخته می‌شود.

لازم به ذکر است که بدانیم هم اکنون منطقه آزاد انزلی،در حوزه گردشگری دارای بزرگترین مجموعه تفریحی-گردشگری آکواریوم ، باغ خزندگان کشور؛ بزرگترین مرکز تفریحات دریای شمال کشور، مجموعه مارینا مشتمل بر اسکله قایق های تفریحی و ورزش های آبی بهمراه سایر امکانات تفریحی برای گردشگران داخلی و خارجی است؛که در کنار برنامه های فرهنگی،ورزشی و گردشگری متنوعی که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی برپا می شود این منطقه را به یکی از اصلی ترین قطب های گردشگری شمال کشور تبدیل کرده است.