پیشرفت پروژه تالاب عینک، تقاطع غیر هم سطح فرزانه و ارائه خدمات شهری مطلوب (مدیریت پسماند و زیباسازی شهری) را سه اولویت اجرایی در مدیریت شهری رشت میدانم.
پیشرفت پروژه تالاب عینک، تقاطع غیر هم سطح فرزانه و ارائه خدمات شهری مطلوب (مدیریت پسماند و زیباسازی شهری) را سه اولویت اجرایی در مدیریت شهری رشت میدانم.
رشت_

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از  همای گیلان- تاج شهرستانی، عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، در جلسه ویژه انتخاب شهردار در صحن علنی شورا و در سوال خود از رحیم شوقی گفت:

بنده از منظر خود و به نمایندگی از شهروندان، از شهردار منتخب رشت سه توقع مهم دارم که عبارتند از پیشرفت پروژه احیاسازی تالاب عینک، اتمام پروژه تقاطع غیرهم‌سطح فرزانه و ارائه خدمات شهری مطلوب در بخش مدیریت پسماند و زیباسازی شهری.

وی تاکید داشت: شورای شهر ضمن اینکه اعتقاد دارد باید به شهردار فرصت و اختیارات لازم داد، توقع دارد شهردار منتخب نیز ضمن تعاملی دوسویه با مجموعه شورا، در جهت پیشبرد اهداف توسعه شهر گام بردارد.

وی اظهار داشت: ضربات و آسیبی که بدنه شهر رشت از شهردار بومی پیشین دید، نباید دوباره تکرار شود و امیدواریم با درایت و کاردانی شهردار جدید زمان تلف شده در سال گذشته نیز جبران شود.

وی در توضیحات بیشتر گفت: احتمالا شهردار پیشین، فعالیتها و توفیقات آینده مدیریت شهری را نیز به پای خود نوشته و ادعا خواهد کرد که هر اجرای چشمگیری در شهرداری، از نتایج مدیریت فوق العاده‌ ای از وی بوده است؛ اما کسانیکه اخبار شورا و شهرداری را دنبال میکنند شاهدند که در جریان طرح سوال و استیضاح، بارها و بارها از شهردار سابق خواسته شد پلهای مکانیزه غیر فعال شهر راه اندازی شود که انجام نشد و بعضا هنوز هم قفل و غیر فعال مانده اند.

تاج شهرستانی با تاکید بر اینکه سه آیتم ذکر شده از دید بنده، سنگ محکی برای سنجش عیار مدیریتی شهرداری خواهد بود ، برای شهردار منتخب آرزوی دورانی موفق در جایگاه مدیریت اجرایی شهر داشت.

این عضو شورا همچنین در طرح سوالی از دیگر کاندیدای تصدی شهرداری رشت؛ مجتبی خدمت بین دانا اظهار کرد: طبق شنیده ها در برخی محافل ادعا شده که اعضای شورا در دوران سرپرستی مهندس دانا، خواسته های نابجایی از ایشان داشته اند؛ لذا بنده همینجا به ایشان توصیه دارم چنانچه اعضای شورا چنین خواسته هایی از وی داشته اند صراحتا اعلام نماید تا این شبهه نیز همینجا برطرف گردد