پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان
پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان
رشت- شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده از ورود زباله به محل جمع آوری پسماند سراوان رشت جلوگیری می‌شود.

گیرا آنلاین- رحیم شوقی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پروژه بهسازی پسماند سراوان، اظهار کرد: سایت زباله سراوان از سال ۶۳ محل جمع آوری و دپوی شهر رشت و شهرهای اطراف گیلان تبدیل شده است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد مبنی بر ساماندهی پسماند سراوان در سال گذشته افزود: این قرارداد با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان برای بهسازی و ساماندهی پسماند سراوان رشت منعقد شد.

شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند سراوان خبر داد و اضافه کرد: تا دو ماه آینده ورود زباله به محل جمع آوری پسماند سراوان رشت جلوگیری می‌شود و ۴ ماه آینده این پروژه با پوشش خاکی به سرانجام می‌رسد.

شوقی با اشاره به راه اندازی حوضچه شیرابه در جوار کوه پسماند سراوان، بیان کرد: شیرابه‌های پسماند پس از جمع آوری در حوضچه مورد نظر برای تصفیه به تصفیه خانه منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه زباله رشت به کارخانه کود آلی منتقل می‌شود، افزود: کارخانه کود آلی در حاضر با خط فعالیت می‌کند که دو خط دیگر هم در آستانه راه اندازی است.

  • منبع خبر : مهر